lectura fàcil
DESCRIPTION
Recull de llibres de lectura fàcil a la Biblioteca de CambrilsTRANSCRIPT
-
LEC La Meva famlia i altres animals Grfols, Montserrat Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2006
Miquel Strogoff Quintana, Llus Barcelona: Castellnou, 2009
La Mirada ferida Companys Tena, Mireia Barcelona: Germania : CCOO, 2005. Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, 2008
El Misteri de l'habitaci groga Fernndez, David Barcelona: Castellnou, 2010
Moby Dick Lorman, Josep Barcelona: Castellnou, 2008
Mosaic Barcelona: Castellnou, 2009
Nahid, la meva germana afganesa Tortajada, Ana Barcelona: La Mar de Fcil, 2013
No estem mai sols: conixer Miquel Mart i Pol Prez Arnau, Carme Barcelona: Germania: CCOO, 2004
Mecanoscrit del segon origen Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2011
Onada de calor Appel, Ren Barcelona: La Marde Fcil, 2009
Peter Pan Fernndez, David Barcelona: Castellnou, 2010
Qui s el culpable? Coromina i Pou, Eusebi Vic: EUMO; Barcelona: Publicacions i Edicions de la Universitat de Barcelona, 2005
Un Rellotge amb dues inicials Llorente Briones, Slvia Barcelona: La Mar de Fcil, 2014
Robinson Crusoe Codina Sol, Nria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005
Robinson Crusoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009
Romeo i Julieta O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2009
Sherlock Holmes resol tres casos Codina Sol, Nria Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2009
L'Odissea Alberich i Marin, Joan Barcelona: Castellnou, 2009
Tristany i Isolda: annim medieval Dans, Pere Barcelona: Biblioteca Hermes, 2008
Vacances inoblidables Rodrguez Prez, Eva Vic: Cat Company, 2006
Viatge al centre de la Terra Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
La Vida de Pau Casals Bay, M. Rosa Barcelona: EUMO, 2006
La Vida de Salvador Dal Bay, M. Rosa Vic: EUMO Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010
La Volta al mn en 80 dies Burgas, ngel Barcelona: Castellnou, 2012
Tres histries de neguit Porcel, Baltasar Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2010
TU RA fcil
BIBLIOTECA PBLICA MUNICIPAL de CAMBRILS
www.cambrils.cat/biblioteca
-
L'Aigua del Rif Flores Pallars, Montse Barcelona: La Mar de Fcil, 2010
Aix tamb s casa teva Mern i Sales, Mnica Lleida: dePars, 2009
Anna Frank: la seva vida Hoefnagel, Marian Barcelona: La Mar de Fcil, 2009
Els Assassinats del carrer de la Morgue i altres contes Chumillas Coromina, Jordi Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
L'Atles furtiu Redortra, Gemma Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2013
Les Aventures de Huckleberry Finn Fernndez, David Barcelona: Castellnou, 2009
Les Aventures de Tom Sawyer Twain, Mark Barcelona: Castellnou, 2010
El Caf de la Granota: cinc relats Galobardes i Tuneu, Elisenda Vic: Eumo; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2012
Accents Barcelona: Castellnou, 2006
Els Castellers Chumillas, Oriol Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2005
El Comte de Montecristo Alemany, Dolors M. Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
Coneixes Barcelona? Bonafont, Rosa Barcelona: Mediterrnia, 2004
Conte de Nadal Quintana, Llus Barcelona: GyP, 2004
La Crida del bosc Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2012
Curs d'hivern a l'Empord Ferrer Cruaas, Caterina Vic: Cat Company, 2006
El Diari d'una noia Redortra, Gemma Barcelona: EUMO [etc.], 2012
El Dr. Jekyl i Mr. Hyde Salvad, M. Carme Barcelona: Biblioteca Hermes, 2005
Capitans valents Aranda, Jos Barcelona: Castellnou, 2009
Drcula Stoker, Bram Barcelona: Educaula, 2010
Educats per guanyar Rodrguez, Sique Barcelona: La Mar de Fcil, 2014
L'Escarabat d'or Berengueras, Joan Ramon Barcelona: Castellnou, 2006
El Fantasma de Canterville Garcia Llorca, Antoni Barcelona: Castellnou, 2007
El Fantasma de Canterville Salvador, Eugnia Barcelona: GyP, 2004
El Gos dels Baskerville Pradas, Nria Barcelona: Castellnou, 2010
Histria de... el paper Garca Palomeque, Rebeca Barcelona: La Mar de Fcil, DL 2010
Histries poc corrents: selecci de contes Coromina i Pou, Eusebi Barcelona: EUMO, 2008
Drcula Pradas, Nria Barcelona: Castellnou, 2009
L'Home invisible Redortra, Gemma Vic: EUMO; Barcelona: Universitat de Barcelona, 2008
L'Home invisible Aranda, Jos Barcelona: Castellnou, 2010
L'Illa del tresor Fernndez, David Barcelona: Biblioteca Hermes, 2007
Ivanhoe O'Callaghan i Duch, Elena Barcelona: Castellnou, 2007
La Jenny Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006
Jerusalem Alexandre Galindo, Froil Barcelona: La Mar de Fcil, 2012
El Llibre de la selva Kipling, Rudyard Barcelona: Castellnou, 2007
Les Mateixes estrelles Mart, Nria Barcelona: Comissions Obreres de Catalunya: Abadia de Montserrat, DL 2010
Hola Connie Gallifa i Mas, Rosa Vic: Cat Company, 2006.