razgovor sa džinom muslimanom

Upload: islam-put-vjernika-do-dzenneta

Post on 11-Oct-2015

1.177 views

Category:

Documents


344 download

DESCRIPTION

http://islam-sunnet.blogspot.com/2014/08/razgovor-sa-dzinom-muslimanom.html

TRANSCRIPT

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    1/127

    Muhamed Isa Davud

    UVOD

    Iz Kur'ana i sunneta Allahova Poslanika, Allah gablagoslovio i spasio, saznajemo da, pored ljudskog,postoji jo jedan svijet kome je upuena Objava, a to jeDinski svijet ili svijet Dina ili duhova.

    Za nas je on nevidljiv iako se njihov ivot odvija tu porednas, u naoj blizini, i umnogome je slian ljudskom

    svijetu.

    Ponekad se uje da su neki ljudi uspjeli da uspostaveposredni ili neposredni kontakt sa nekim od dina, da snjim komuniciraju i razgovaraju. Muhammed, Allah gablagoslovio i spasio, je imao izravan kontakt s njima,vidio ih je, razgovarao s njima i prenosio im i objanjavaoKur'an.

    Mnogi su ashabi razgovarali sa dinima, aponekad suih viali utjelovljene ipreobraene u ljudski oblik.

    6

    Razgovor sa dinom muslimanom

    Pisac ove knjige Muhammed Isa Davud, novinar poprofesiji, je, da li na posredan ili neposredan nain,uspostavio kontakt sa dinom muslimanom i obavio snjim pravi novinarski razgovor. On je taj razgovor, kakosam kae, snimio na kasetu, a onda ga prenio na papir i

    nama ga, jednim dijelom, predstavio u ovoj knjizi.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    2/127

    Drugi dio ovog razgovora je, kako autor sam istie,ostavio za drugu knjigu.

    U ovoj knjzi iznesene su mnogobrojne i raznovrsne

    zanimljivosti iz ivota dina.

    Din vjernik govori o njihovom stvarnom obliku, onjihovom nainu ivljenja, o starosnoj dobi, o nainunjihovog utjelovljenja, braku, porodu i mnogim drugimzanimljivostima to e, nadam se, biti interesantno izanimljivo naem itaocu.

    Meutim, iako su to veoma interesantne stvari, zamene to nije bio osnovni razlog koji me rukovodio daovu knjigu prevedem i uinim dostupnom naemitateljstvu. Vie su me na toponukale neke praktinestvari i pouke koje ona u sebi sadri.

    Zbog pomenutog razloga itateljstvu preporuujem da

    ovu knjigu paljivo ita i prihvati savjete i preporuke kojeje din vjernik kroz ovaj razgovor uputio ljudima, a kojesu, uglavnom, u skladu sa Allahovom Knjigom i sunnetomNjegova Poslanika, Allah ga blagoslovio i spasio.

    Prevodilac

    Muhamed Isa Davud

    GOST KNJIGE

    Gost ove knjige je din musliman. On je porijeklom iz Indije,tanije iz Bombaja. Bio je kranin pa gaje Uzvieni Allah

    d.. poastio islamom i uputio u iman. On stalno upozorava

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    3/127

    na veliku razliku izmeu rijei musliman i mu'min, jer svakimu'min jeste muslim, a svaki musliman nije mu'min.

    Ovaj din musliman ima 180 godina. Njegovim prihvatanjemislama, na islam je prelo nekoliko desetina hiljada dina, koji gasada tite i sluaju. Tako daje on sada postao velikizapovjednik,da ga Uzvieni Allah d.. pomogne, i da njegovim sebebomuputi jo mnoge druge, a da njega uvrsti u islamu i imanu.

    8Razgovor sa dinom muslimanom

    SVIJET DINA

    Dini su poseban svijet, za nas nevidljiv. Rije din jemnoina arapske rijei "dinij" to znai prekriven, nevidljiv.

    Otuda je ovaj svijet nazvan "dinima" to znai nevidljivi,dok su ljudi nazvani "insanima", to znai vidljivi.

    Dini su stvoreni kudikamo prije ljudi. Uzvieni Allah d..kae:"Mi smo stvorili Adema od ilovae, od blata ustajalog ajo

    prije smo stvorili dine od vatre uarene." (El-Hidr, 26. i27.)

    Za razliku od ljudi, koji su kako Uzvieni Allah u Kur'anukae, stvoreni od zemlje, dini su stvoreni od vatre o emunedvosmisleno govore i Kur'an i Hadis.

    "On je ovjeka od sasuene ilovae, kao stoje grnarija,stvorio a dina odplamena vatre". (Er-Rahman, 14. i 15.)

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    4/127

    "Mi smo Adema stvorili i onda mu oblik dali, a poslijemelekima rekli: 'poklonite mu se!' i oni su se poklonili, aIblis nije htio da se pokloni. 'Zato se nisi poklonio kadsam ti naredio?', upita On. 'Ja sam bolji od njega; mene siod vatre stvorio, a njega od ilovae', odgovori on".

    Muslim u Sahihu biljei od Aie koja je kazala: -Allahovposlanik, Allah ga blagoslovio i spasio, je rekao: "Meleki sustvoreni od svjetla, dini od vatre uarene, a Adem je stvorenod onoga kako vam je ve opisano."

    Muhamed Isa Davud

    DINI E PATITI U DZEHENNEMU

    S obzirom da su dini stvoreni od vatre, nekima je bilo teko

    shvatiti da e neki dini kao i ljudi biti mueni u vatridehennema to potvruju slijedei ajeti iz Kur'ana:

    "Ulazite u dehennem s narodima, sa dinima i ljudimakoji su prije vas bili i nestali." (El-A'raf, 38.)

    "i ispunie se rije Gospodara tvoga; Napuniu dehennem

    dinovima i ljudima zajedno." (Hud, 119.)

    "Pa e i oni i oni koji su ih u zabludu doveli u nju bitibaeni, i vojske Iblisove - svi zajedno. I oni e, svaajuise u njemu goriti." (E-uara; 94., 95. i 96.).

    Dini jesu stvoreni od vatre ali nisu ostali vatra. Oni su kaozasebna stvorenja stvoreni od vatre. Potom im je UzvieniAllah oblik kakav je htio dao i u njega udahnuo duu. Istokao stoje i ovjek stvoren od zemlje ali nije i ostao zemlja.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    5/127

    I kao to ovjek koji je stvoren od zemlje osjea bolove ako padne na zemlju ili mu zemljan predmet padne na glavu iliga neko udari zemljanim predmetom ili kamenom - takoisto i din osjea patnju i bol od vatre.

    A, ustalom, da su dini i ostali vatra, Allah d. bi ih biokadar kazniti vatrom jer On sve moe, On je moan i silan. Sami dini priznaju da e oni neposluni meu njimabiti

    10Razgovor sa dinom muslimanom

    kanjeni vatrom dehennema: "I ima nas muslimana, aima nas i zalutalih; oni koji islam prihvate pravi putsu izabrali, a nevjernici e u dehennemu gorivo biti."

    (El-Din, 14. i 15.)

    DINI E UI U DZENNET

    Uistinu jo vie zauuje miljenje nekih koji kau da dini,iako prihvate islam i budu vjerovali i radili dobra djela, naSudnjem danu nee biti nagraeni zbog toga. Oni smatrajuda e dini na osnovu svoga vjerovanja i injenja dobrihdjela samo biti spaeni dehennemske vatre. A jo je udnije

    od toga to to oni misle da e krajnji ishod dina biti takav,da e na kraju postati zemlja kao i ivotinje.

    Kur'an plemeniti je ovo pitanje precizirao posebno u suri "Er-Rahaman" gdje Uzvieni Allah d. govorei o hurijama kae:"U njima e biti one kojepreda se gledaju, one koje, prijenjih, ni ovjek ni din nije dodirnuo." (Er-Rahman, 56.)

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    6/127

    Imam Kurtubi u svom tefsiru kae: "Ovaj ajet je dokaz dadine eka ono to i ljude, ulazak u dennet. U njemu eimati dinice."

    Damre veli: "Vjernici od njih e imati ene medu hurijama, i to:ene od ljudskog roda e biti za ljude, a dinice e biti za dine."

    Razmislimo o rijeima Uzvienog: "O skupe dinski iljudski, zar vam iz redova vas samih poslanici nisudolazili koji su vam ajete Moje kazivali i upozoravali vas

    Muhamed Isa Davud 11

    da ete ovaj va dan doekati? Oni e rei: Mi topriznajemo na svoju tetu. Njih je ivot na Zemlji bioobmanuo i oni e sami protiv sebe svjedoiti da su bilinevjernici. Tako je, jer Gospodar tvoj nije unitavao selai gradove zbog zuluma njihovog - bezprethodne opomenenjihovim stanovnicima. Svima epripasti nagrada ilikazna prema tome kako supostupali,jer je Gospodartvoj bdio nad onim to su radili." (El-Ena'am, 130.-132.)

    Kurtubi objanjava rijei Uzvienog: "Svima epripasti

    nagrada ili kazna prema tome kako supostupali" tj.ljudima i dinima. Kao to je reeno u drugom ajetu: "Natakvima treba da se ispuni Rije reena o narodima:dinovima i ljudima koji su prije njih bili i nestali, jeroni su, zaista nastradali. Za sve ebiti posebni stepeni,prema tome kako su radili: da ih nagradi ili kazni za djelanjihova - nepravda im se nee uiniti." (El-Ahkaf, 18. i 19.)

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    7/127

    U ovome je dokaz da e pokorni od dina biti u dennetu, agrjenici od njih u dhennemu isto kao i kod ljudi. Ovo jeznaj neto najispravnije stoje u tom pogledu reeno.

    Ibnu Kajjim je obavijestio da veina uenjaka smatra da edini vjernici biti u dennetu, a nevjernici u dehennemu.Te rijei je ponovio i u djelu"Tarikul-hidretejn ve babuseadetejn".

    Imami Buharija je u svom Sahihu postavio jedno poglavljepod nazivom "O dinima, njihovoj nagradi i kazni." IbnuHader je polemisao sa sljedbenicima drugaijih miljenjao ovom pitanju.

    Imam En-Nevevi je u komentaru Muslimovog Sahiha daoprevagu miljenju "Da e dini ui u dennet" i toargumentirao. Takoer su to miljenje prihvatili i Fahr Er-

    12Razgovor sa dinom muslimanom

    Rai u djelu "Tefsirul-Kebiru", Alusi u "Ruhul-Meanu", IbnuKesir u "Tefsirul-Kur'anil-Azim", Muhamed Reid Rida u"Menaru", SeidKutubu"Ziallul-Kur'ani", aimi se toga drimo,u to vjerujemo i umrijeemo ako Bog da sa takvim uvjerenjem.

    DA LI JE MOGUE VIDJETI DINE I KAKO?

    Osnovno miljenje o tome je da ih apsulutno nije mogue vidjetisve dok se dini nalaze u svom stvarnom obliku i dok se nepreobraze u neki drugi oblik i ne preuzmu osobine pojavnogmaterijalnog svijeta. To je bilo mogue jedino poslanicima usvojstvu mu'dize ili onome kome Allah d.. da takvu

    mogunost ili onima koji suizvrgnuti posebnim stanjima ili pakonima to su sami sebe doveli u takva stanj a.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    8/127

    Kako moda neko ne bi pomislio da ja niem rijei bez osnova, a va je sagovornik, Allah mije svjedok, jedan od onih koji suprotiv svakogvida improvizacija, neutemeljena govorai vjerovanjau praznovjerne rijei, ja u navesti svoje argumente i kritiki se

    osvrnuti na razliite argumente onih koji tvrde da ih nije moguevidjeti i daje takvo vienje neostvarivo, i to nakon to iznesemneke osobine dina i predstavim neke njihove mogunosti kojesam upoznao, zahvaljujui Allahovoj milosti i dobroti.

    Muhamed Isa Davud

    13

    POGRENA PREDODBA

    Mnogi ljudi nisu ustanju da shvate, koliko su dini tuni zbognae pogrene predodbe o njihovom izgledu i obliku.

    Kada sam upitao dina muslimana o izgledu dina, odgovoriomije u smislu kako je naprijed reeno i dodao: "ovjek imapogreno uvjerenje o runoi dina. On smatra daje njihovoblik zastraujui, da su njihova tijela i lica zastraujua, daimaju duge repove kao ivotinje, te da su takvi i takvi.... Sveje to netano i neosnovano, i sve je rezultat ljudskihpredrasuda!!!"

    Rekao sam mu:Moda su i dini sami krivi za takvepredrasude i predodbe koje su se ukorijenile u svijestiljudi!!!

    "Kako!?", ree on.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    9/127

    Tako, jer se ejtan nekim ljudima pretvarao uzastraujue, rune oblike, da bi ih prestraio ili zbognekog sasvim odreenog cilja.

    "Moda su", ree on, "ali su i ljudi pretjerali u svojimpredodbama, a osim toga i mnogo lau. ejtan jeste runogizgleda, nasuprot dina muslimana kome je Allah d..uljepao izgled."

    14Razgovor sa dinom muslimanom

    OBLIK I IZGLED DINA

    Da bismo imali pravu predstavu i korigovali svojepogrene predodbe o vama, reci mi kakav je tvojstvarni obliku kome te je Uzvieni Allah d.. stvorio?

    On ree: "to se tie naeg vanjskog izgleda, i naeg stvarnog

    oblika u kome nas je Uzvieni Allah d.. stvorio, on se punone razlikuje od oblika i izgleda ljudi. Glava kod nas,srazmjerno naem tijelu, je neto vea u odnosu na glavukod vas srazmjerno vaem tijelu. Nae oi su uzdune, anisu poprene kao to su kod vas. Meu nama ima onih kodkojih su pravilno izduene i onih kod koji su oi izduene sablagim zavojom prema elu, sline oima veine Japanaca

    ili Kineza kod vas, uz napomenu da kod nas oi nisu sitnekao kod nekih ljudi nego su obino krupne i prostrane kaokod gazele ali u uzdunom oblku."

    Pria se da su vam oi uvijek crvene. Je li to istina?

    On e na to: "Nisu uvijek. Kod nas su raznobojne oi kao i

    kod ljudi. Postoje cme, zelene, oi bojemeda, u potpunostikao to su i boje oiju kod ljudi. Razlika je u tome to crne

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    10/127

    oikod nas nisu potpuno crne kao to su kod vas. Kod nas, crneoi malo naginju na bijelo. Moda je pria o crvenilu za kojenas optuujete daje prisutno u naim oima nastala radi sjajakoji svjetluca u naim oima akoji blago naginje crvenoj boji,a to nimalo nije zastraujue, naprotiv to izgleda lijepo. Stosepak tie uiju one dosta lie na ui konja. Posebno kada jerije o iljatom obliku. Meu nama ima onih kod kojihui

    Muhamed Isa Davud

    15

    lie na ui make. Ako bi ljudi paljivije posmatrali vidjeli bida su ui make po svom obliku dosta sline uima konja, jer su

    iljate kao i kod konja. Zato se dini muslimani, i ukoliko seutjevlovljuju, najradije se utjelovljuju u lik make, konja ili lava.

    Kod nas je nosna upljina na sredini lica kao i kod ljudi, s tomrazlikom to nos nije dugaak kao stoje kod vas. Oblik naeg nosaje vie obal i spljoten kao stoje kod veine Filipinaca i Filipinki.

    Din musliman puta bradu slijedei uputu Vjerovjesnika, Allahga blagoslovio i spasio. Za onoga ko nema brade mi kaemodaje na njegovom licu pusto.

    Kosa kod naih enskih je veoma gusta i bujna, dok je kodmukaraca rijetka tako da je elavost kod njih prisutna uvelikom procentu. Kod naih enskih su kose veoma duge.Duina kose kod njih predstavlja vrhunac ljepote. Radi toga

    neke od njih putaju tako duge kose da im se vuku po zemlji."

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    11/127

    "A kako vam izgledaju ruke i noge? "

    Kod nas su", veli on, "ruke poput vaih, s tim to se razlikujupo duini podlaktica i noktiju. Kod nas su podlaktice u odnosu

    na obim naeg tijela veoma dugake, daleko su due negoto su vae u odnosu na obim vaeg tijela. Takoer su nam inokti dugi kao to su nam dugaki i prsti ruku. Stopala sunam spljotena i ravna sa picastim prstima."

    "Da li vi imate skelet, srce, disajne i probavneorgane? "

    "Imamo potpuno isto sve kao i kod vas, s tom razlikom toje skelet kod nas u odnosu na nae tijelo i meso veliki iogroman. Meutim, uz to su nam tijela tako mekana ielastina da vi to prosto ne moete da pojmite. Ostali organikoje Uzvieni Allah stvorio u naim tijelima su srazmjerni s

    16Razgovor sa dinom muslimanom

    tijelom i funkcioniu u potpunosti kao i kod vas, s tim to minemamo potrebe za udisanjem velike koliine kiseonika kaoto imate vi. Nai probavni organi prerauju ono topojedemo, nekorisni viak izlazi na otvore koje nanije Allahstvorio kao i kod vas, s tim to taj viak (izmet) kod nas nijeu vrstom stanju, nego je u vidu guste pare. Mokraa nanijetakoer u vidu pare koja izlazi brzo, a sporije u odnosu namokrau kod vas. Otuda je ono "Da se ejtani pomokre u uionog muslimana koji pred spavanje ne spomene Allaha ikoji ne namjerava ustati da klanja sabahski namaz".'

    Imate li spolne organe?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    12/127

    "Kako da ne", ree on. "Meutim, nai spolni organi su manjiu odnosu na ljudske, a srazmjerni su naim tijelima. Osobaod nas je poput vae. Kod nje postoji elja, strast, htijenje imo za vrenje seksualnih radnji i izbacivanje sjemena. Kod

    nas je ena poput vae ene. Posjeduje himen, koji se probuiprilikom stupanj a u brak... ivot brate moj... Obini ivot!!!No, da se ponovo vratimo glavi. Vjerovjesnik, Allah gablagoslovio i spasio je rekao: 'Sunce se raa a sa njim sepojavljuje i ejtan sa svojim rogovima, pa kada se sunce uzdigneon se udalji, kada se primakne zenitu on mu se priblii, kadaproe zenit on se od njega udalji, kada se sunce priblii zalaskui on se priblii a kada zae ejtan se ponovo udalji. Radi togau ta tri vremenska perioda nemojte nita klanjati.'"2

    1 Buharija i Muslim u Sahihihima biljee od Ibn Mesuda da je kazao:Vjerovjesniku je spomenut neki ovjek koji cijelu no spava i ne ustaje na sabah,pa jeAllahov Poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, kazao: ejtan mu se pomokrio uui.

    2 Malik u Muvetta'u i Ahmed b. Hanbel u Musnedu, te Ibn Made i Bejhekijau Sunenima.

    Muhamed Isa Davud

    17

    Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, je rekao:"Suncese raa i zalazi izmeu rogova ejtana."3Takoerje rekao:"Nepribliavajte se sa namazom izlasku sunca niti nj egovomzalasku, j erse ono raa izmeu rogova ejtana."4

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    13/127

    Da li ejtani ili dini, stvarno imaju rogove, ili overijei imaju preneseno znaenje?

    "Ovo su rijei Muhameda, Allah ga blagoslovio i spasio,a on

    govori samo ono stoje stvarno i istinito. Svaki din ima dvaroga, istina, oni su mali ak i odnosu na obim naeg tij ela."

    To znai da i ti ima dva roga?

    ' 'Da, ali su oni sasvim mali i kratki, nisu dugaki kakvim ihljudi

    zamiljaju."

    A jesu li rogovi kodlblisa mali, ili su veliki?

    "Veliki", ree on. "Rogovi su srazmjerni njegovoj veliini.Onje veoma star, postojao je mnogo prije prvog ovjeka. Mi

    smoslabanih tijela, koja su se kao i kod ljudi troila i slabilaprotokom vremena."

    A kakvih ste boja?

    "Razliitih kao i vi. Najvie nas je crnog tena koe. Naa

    koaje crna i njena priljubljena uz meso kao i kod vas.Najslinijajekoi vaih bivola, s tim stoje po njoj rijetka dlaka kao to je ikodvas. Meutim, meu nama ima i onih kod kojihje dlaka gustaibogata, kao to nas ima bijelih,5crvenih i drugih razliitih

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    14/127

    boja, itenova. Slavljen neka je Allah d.."

    3 Buharija i Muslim u Sahihima te Ebu Davud i Nesaija u Sunenima.

    4 Buharija u Sahihu.

    5 Zabiljeio je Ebu Davud u Sunenu u poglavlju Edeb od Ibn Mesuda da jekazao: "Ubijajte sve vrste zmija osim bijele zmije koja lii na srebren tap, jer sedin muslimanesto puta preobraava u bijelu zmiju."

    18Razgovor sa dinom muslimanom

    Oblaite li odjeu?

    "O, da, da! Oblaimo raznovrsnu i velianstvenu odjeu.eneoblae ono to prilii njima. Muslimanke su dostojanstvene iislamski pokrivene isto kao i kod vas. Mukarci takoeroblaeodj eu kakva njima prilii, veinom nose vunene ogrtae.Diniuglavnom vole crvenu, plavu i naravno crnu boju.''

    Taj tvoj jezik kojim govori, jeli ti to stvarno jezik, ilivi govorite na nain koji je nama nepoznat?

    "Ne, to je stvarni jezik, samo je veoma mali i u skladu je sanaim organizmom. Ukratko reeno, mi imamo upotpunostisve

    organe iste ko i vi, sve, ama ba sve."

    "Imate li zube? ", upitah.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    15/127

    "Da, imamo, s tim to su kod nas zubi srazmjemi naimtijelima,oni su neto vei i dui, u odnosu na srazmjer zubi u tijelimakod vas."

    Uprkos svemu spomenutom mi vas ipak ne vidimo?

    "Logino", ree on. "Na je organizam u osnovi od ognjena,zraan i providan, iako nas je, u nekim odreenimsituacijama,mogue i vidjeli".

    A koje su to situacije?

    To su situacije kada se mi probrazimo u pojavni, materijalnioblik, ili u stanju sihira, ili u situaciji kada se popije neto naemu je spravljen sihr ili, pak, kada to din eli.

    A ta obuvate na noge? Da li hodate bosi ili oblaiteneku obuu ili nanule?

    "O da, da, mi nosimo obuu, ali tu postoji razlika izmeudinamuslimana i dina ejtana''.

    Muhamed Isa Davud

    19

    A, kakva, upitah?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    16/127

    "Din ejtan obuva samo jednu nanulu i to na lijevu nogu, adesna mu ostaje bosa."6

    A musliman?"Musliman, hvala Allahu, ne radi tako. Ja oblaim objenanule."

    A od ega pravite nanule?"Od lia rogoza".

    Je li to lie obinog rogoza na kome su faraoni pisali,

    ili se radi o Uu specijalnog nevidljivog rogoza toga vi ijete?

    "Ne, ne radi se o specijalnom, nego je to taj (isti kojeg i vipoznajete) ali je obino tanak, tako kada ga mi obujemopoprimi nae osobine i postane nevidljiv".

    U OSNOVI... DINI SE NE VIDE

    Uzvieni Allah d. veli: "O sinovi Ademovi, neka vas nikakone zvede ejtan kao to je roditelje vae iz denneta izveo,skinuvi sa njih odjeu njihovu da bi im stidna mjesta njihovapokazao! On vas vidi, on i vojske njegove, odakle vi njih

    6 Harb El-Kermani je u djeluMesail zabiljeio od Ebu Hurejre daje Allahovposlanik, Allah ga blagoslovio i spasio, kazao: "Neka niko od vas ne hoda u samojednoj nanuli, jer ejtan hoda u jednoj nanuli".

    U Muslimovu Sahihu stoji: "Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio,zabranio je da neko hoda u jednoj nanuli, ukoliko mu se kai prekine u one druge,dok se ne popravi".

    20Razgovor sa dinom muslimanom

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    17/127

    ne vidite. Mi smo uinili ejtane zatitnicima onih koji nevjeruju." (El-A'raf, 27.)

    Kurtubi u svom tefsiru komentariui ovaj ajet kae: Nekiuenjaci vele: "Ovo je dokaz da se dini ne mogu vidjeti".Onito temelje na rijeima Uzvienog: "Odakle vi njih nevidite."

    Nuhas kae da Rijei: "Odakle vi njih ne vidite" ukazuju na

    toda se dini nisu viali osim u vrijeme Vjerovjesnika, kako biutome bio dokaz njegova poslanstva. Uzvieni Allah ih jestvoriotako da se ne vide, osim ako promijenu oblik, atospadaumudize

    i to se nije moglo dogoditi osimu vrijeme Vjerovjesnika,Allah ihblagoslovio i spasio.

    Kuejri veli daje Allah odredio tako da ljudi danas ne moguvidjeti ejtane. U haberu stoji: "ejtan kola ovjeijimkrvotokom."

    U djelu "Menakibu-aiijji" Bejhekija je prenio sa senedomod Rebi'a koji je kazao: uo sam afiju kada je rekao: "Koustvrdi da je vidio dina, mi emo mu obesnaiti njegovosvjedoenje, osim ako je rije o Poslaniku"

    Isto misli i Ibnu Hazm Ez-Zahiri koji je kazao: "Oni nas

    vide, mi njih ne vidimo" Uzvieni Allah veli: "On vas vidi,on i vojske njegove, odakle vi njih ne vidite". Ako nas je

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    18/127

    Uzvieni Allah obavijestio da mi njih ne vidimo, ukoliko bineko ustvrdio da ih je vidio on je laac, osim ako se ne radio Poslaniku, jer je to mudiza. Allahov poslanik, Allah gablagoslovio i spasio, je jednom prilikom istakao da je nanjega bio nasrnuo ejtan kako bi mu prekinuo namaz.

    Muhamed Isa Davud

    POJANJENJE OVOG PITANJA

    Pitao sam dina muslimana: ta ti misli po pitanju(vienja dina), je li ovjeku mogue vidjeti dina?

    On e na to: "Kod vas je prisutno miljenje da se onome kokae daje vidio dina ne prihvata njegovo svjedoenje ili dase njegovo svjedoenje u potpunosti odbacuje".

    Da, rekoh. To je miljenje Imami Sofije.

    "Da, da," ree on. "Ono o emu nas je obavijestio UzvieniAllah d.., ne iskljuuje mogunost vienja dina. To seodnosi na na osnovni oblik u kome nas je Uzvieni Allahd.. stvorio, stoje sasvim logino i Stoje u skladu sa

    prirodomnaeg bia koje je Gospodar svjetova tako uredio. Mi smosvijet za koji je Allah htio da za ljude bude nevidljiv. Da gaoni ne mogu ni uti niti opipati. Izuzetak od toga je ono stojeizuzeto u Njegovu znanju. Prema tome, to je obavijest ospicifinosti ovog svijeta i njegovim posebnimmogunostimakoji je ustanju da ivi sa ljudima, da se sa njima mijea i daim

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    19/127

    doaptava, a da ih ljudi nisu u stanju vidjeti, osim u posebimstanjima i okolnostima".

    A koja su to posebna stanja i izuzetne situacije, prema

    onom stoje tebi poznato?

    Ona koja sam ti ranije spomenuo: stanje kad se mipreobrazimo u neki fiziki lik, stanje sihra, stanje kada se

    22Razgovor sa dinom muslimanom

    popije neto u emu je sihr, stanje kada to sam din hoe.Postojanje takvih izuzetnih situacija mu pomae u tome.

    Ima li protiv, da se na svako od tih stanja pojedinanoosvrnemo, da ih malo pojasnimo i rasvijetlimo, kako

    bi pametni bolje razumio, a neuki bolje nauio?

    "Nemam nita protiv", odgovori on.

    MOGUNOST VIENJA DINA PRILIKOMNJIHOVOG UTJELOVLJENJA

    Din musliman nastavi: Uzvieni Allah d., nam je daomogunost da se moemo preobrazitiu oblik u koji elimo...Proitaj u suri El-Enfal: "I kada im je ejtan kao lijepenjihove postupke predstavio i rekao: 'Niko vas danas nemoe pobijediti, a ja sam va zatitnik!' - onda je on, kadsu se dva protivnika tabora sukobila, natrag uzmaknuo,i rekao: 'Ja nemam nita s vama,ja vidim ono to vi ne

    vidite, i ja se bojim Allaha, jer Allah strano kanjava."7

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    20/127

    Razgledao je po mojoj biblioteci i rekao: "Donesi tefsir kojiima da vidimo znaenje ovog ajeta".

    Rekao sammu: OvojelbnuKesirov, atoKurtubijevtefsir.

    Dohvatio sam Kurtubijev tefsir, a on ree: "itaj tefsir ovogajeta". Pa sam proitao sljedee: "Prenosi se da se ejtan

    7 Sura El-Enfal; 48. ajet.

    Muhamed Isa Davud

    toga dana muricima prestavio u liku Surake b.Malikab.Du'uma, a on je iz plemena Benu Bekr b. Kinane. Muricisu se upravo bojali da im Benu Bekrnee udariti sa lea, jer suranije, od njih ubili jednog ovjeka. Poto im se predstavio unjegovom liku, on im je rekao ono o emu nas je UzvieniAllah d.. obavijestio u spomenutom ajetu".

    Dahak veli: - Iblis im se na dan Bedra pojavio sa svojomzastavom i svojom vojskom i uvjeravao ih da ne pokleknu,da e oni pobijediti, i da ne mogu izgubiti jer se oni bore zavjeru svojih pradjedova.

    Ibnu Abas kae: - Allah d. je Svome Poslaniku i vjernicimau pomo poslao hiljadu meleka. Na elu jedne skupine od petstotina meleka, koja je bila na desnom krilu muslimanske vojske,stajao je Dibril, dok je na elu druge skupine od pet stotinameleka, koja je bila na lijevom krilu stajao Mikjail. Tada jestigao Iblis na elu ejtanske voj ske. Nosili su zastavu plemenaBenu Mudlid, a Iblis je prestavivi se u liku Surake b.Malikab.Du'uma rekao muricima: Nema toga ko e vas danas

    pobijediti dok vas ja titim. Nakon to izvri odabir ljudi, Ebu

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    21/127

    Dehel ree: Gospodaru na! On je doao da nam istinskipomogne, pa mu pomozi!

    Tada Allahov poslanik die ruke i ree: "Gospodaru moj!

    Ukoliko Ti dopusti da ova skupina bude unitena, Ti viena zemlji nee nikada biti oboavan." Tada Dibril ree:"Uzmi aku zemlje!" Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovioi spasio, uze aku zemlje i baci je prema neprijatelju. Ona jesvakog murika pogodila u oi, nos i usta, te su se dali u bjeg. Tada Dibril krenu prema Iblisu kojeg je neki murikdrao za ruku. Poto gaje Iblis ugledao istre ruku i nada se ubijeg oni svanjegova vojska. Vidjevi to neki od murikapovika:O, Suraka! Zar nam nisi rekao da e nas tititi? On e na to:Ja

    24Razgovor sa dinom muslimanom

    sa vama nemamnita, ja vidim ono to vine vidite."8(zabiljeiogajeBejhekija)

    Din musliman ree: "Ovo je dokaz da se Iblis koji je oddinapreobrazio u lik ovjeka, pa su ga mogli vidjeti i sa njimrazgovarati. ak je i svoju ruku stavio u ruku ovjeka u znaknjihovog dogovora o pomoi i zatiti".

    U Muslimovu Sahihu stoji hadis (u kom se kae) da se din

    preobrazio u lik zmije i daje ubio mladia nakon to gaje ovajudario kopljem.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    22/127

    I zaista. Uzeo samMuslimov Sahih i u njemu proitaosljedee:Jednom prilikom je Ebu Saib uao kod Ebu Seida El-Hudrijaizatekao ga da klanja. Sjeo sam, veli Ebu Saib, da bi saekao dok zavri namaz. Odjedanput sam uo kako se neto mie upalminom pruu na plafonu sobe. Okrenuvi se ugledao samzmiju. Krenuh daje ubijem, a Ebu Seid mi iaretom pokazadasjednem i ja sam sjeo. Postoje zavrio namaz ree: Vidi li ti

    ovu sobu? Vidim odgovorih! U njoj je stanovao jedan mladikoji se tek oenio. Kada smo sa Allahovim poslanikom bilinaHendeku, taj mladi je jednog dana zamolio Vjerovjesnika damu dozvoli da ode kui malo kod ene. Allahov poslanik mujedozvolio rekavi mu: "Uzmi sa sobom svoje oruje, jer se

    bojimda te neko ne napadne od plemena Benu Kurejza". Uzeo jeoruje i otiao. Kada je stigao do kue, zatekao je svoju enuuavliji. Vidjevi je pred kuom, rasrdi se i posee za kopljemdabi je udario, a ona mu ree: Ostavi to koplje i ui u kuu davidi ta me je iz nje napolje istjeralo. Kada je mladi uao,

    8 Ovo nije jedini sluaj gdje se Iblis preobrazio u lik ovjeka. To je isto uinio i uDarun-Nedvi u kojoj su se idolopoklonici okupili da razmotre ta dalje da ine saMuhammedom,Allah ga blagoslovio i spasio. On se tada prestavio u liku nekog ejha izNedda iprvi podrao

    Ebu Dehelov prijedlog da iz svakog plemena uzmu po jednog mladia i zajednikiubijuMuhammeda, Allah ga blagoslovio i spasio.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    23/127

    Muhamed Isa Davud

    25

    vidio je ogromnu zmiju kako se smotala u postelji. Uzeo jekoplje, bacio ga i pogodio je, a potom iziao ostavivi kopljezabodeno u njoj u kui. Ona mu je uzvratila i ne zna se kojejeprvo izdahnuo, zmija ili mladi. Poslije smo otili Allahovu

    Poslaniku, Allah ga blagoslovio i spasio i ispriali mu ta sedogodilo i rekli: Zamoli Allaha da nam ga pozivi, a AllahovPoslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, e na to: "Zatraiteoprost vaem drugu. U gradu Medini ima dina koji suprimiliislam, pa kada neto (neobino) vidite, opominjite ga tri danada ode, pa ukoliko i nakon tri dana ne ode, tada ga ubijte jerse u tom sluaju radi o ejtanu."9

    Da je kojim sluajem spomenuti mladi istog momentausmrtio tu zmiju, ne bi ga to zadesilo. Ali mu je oito doaoedel. U ovome ima savjeta i pouke. U svakom sluaju je iovaj

    Poslanikov hadis dokaz da dini imaju mo da se preobraze.Oni se mogu preobraziti u bilo koji oblik.

    Uredu, rekoh ja. Da se mi nakon ovoga ponovovratimo na stvar mogunosti preobraaja, jer ja u tompogledu elim neka pojanjenja. Zato, preimo nadrugo stanje ili drugu okolnost u kojoj vas je moguevidjeti. Ranije si rekao daje to stanje sihra ili u stanju

    kada se popije voda u kojoj je spravljen sihr.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    24/127

    "Da", da ree on: "Tada nas je veoma lahko vidjeti".

    To pitanje, ipak, trai malo vie razjanjenja.

    Da, svakako. S Allahovom dozvolom u ti otkriti neke stvariokojima kod vas nikada do sada nije nita napisano, a o njimaznaju samo neke, izuzetno iznimne osobe.

    9 Zabiljeio ga je Muslim u Sahihu u poglavlju 'O ubijanju zmija' i Malik uMuvettau u poglavlju 'O traenju dozvole (izuna)'.

    26Razgovor sa dinom muslimanom

    VIENJE DINA U STANJU SIHRA ILI U

    STANJU KADA NEKO POPIJE VODE NA

    KOJOJ JE SPRAVLJEN SIHIR

    Moj prijatelj, dmmusliman veli: "Ovo su izuzeci izopegpravilakoje glasi da se dini ne mogu vidjeti. Vama Ijudimaje

    vjerovatnozaudno a i novo daje prilikom pijenja vode nakojoj jespravljensihr mogue vidjeti dinau njegovom stvarnom liku ukojemuon ivi".

    A kako je to mogue?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    25/127

    "Pojasniu tu stvar", ree on, "uz napomenu da uvijek imanaumu Muhammedove, Allah ga blagoslovio i spasio, rijei:'Onajko uini sihr nevjernik je'."

    Uredu, rekoh ja. Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovioi spasio, je istinu kazao.

    On nastavi: "Postoje izvjesne osobe koje svoju duu, prodajuejtanu. One nastoje da puteni sihra ostvare kontrolu nadnekim, da mu uniti ivot, ili da mu sprijei napredak, takotomu napravi da mu ne ide trgovina, ili mu poremeti seksualniodnos sa enom, ili mu mu naturi rastreenost, pa niti imamiraniti moe da spava. Neki to postignu na taj nain to svojoj

    rtviuspiju dati vode na koju su izgovorene neke maginesotonske

    Muhamed Isa Davud 27

    reenice, ili rune arolije, tako da kada ta voda ue u organizamrtve, u njemu se stvara magnetno jezgro koje privlai ejtane,tako da ta rtva postane kao otkljuana kapija bez uvara, a unju ejtani ulaze i iz nje izlaze kada i u koje vrijeme ele.

    A kakoejtani uu u njegov organizam?Ta voda ima privlanost. Ona ejtane mami kao na gozbu.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    26/127

    To sam shvatio. Samo me jo zanima kroz koje dijelovetijela ejtani ulaze?

    Oni najee ulaze na mar, neki ulaze na usta, naroito kod

    onih osoba koje ne peru usta i zube, misvakom ili etkicom.Postoji mogunost da uu i na oi, meutim, ejtani uvijekdaju prednost onome to smrdi i zaudara, jer to vole, te im jes te strane, mar najpodesniji.

    A kako je ovjeku u takvom stanju mogue vidjeti dine?

    "To je mogue pod uticajem opsihrene vode. Ona pojaaovjeiji vid do te mjere da nas je ustanju vidjeti. Treptaj ivibracija oiju i openito svih drugih osjetila kod opsihreneosobe je tako jak, i na takvom stepenu da to vi ne moete nipretpostaviti. Tako snani treptaji i vibracije opsihrenoj osobidaju toliku fiziku snagu i mo daje ustanju da nas i vidi iuje, a to s druge strane olakava na uticaj na nju".

    Da lije to mogue malo podrobnije objasniti?

    "Navest u ti jedan primjer. Ako uzme kamen i baci gasnano i velikom brzinom, on e se izgubiti pred tvojimoima, sve dok ne udari u neto, tada mu se vibracija smanjujei ti si ustanju da ga ponovo vidi. Vama je poznato daje UzvieniAllah d. sve stvorio i ljude i dine i biljke i neorgansku materijuod atoma koji se stalno kreu, s tim to se brzina njihovog kretanjaod jednog do drugog bitno razlikuje.

    28Razgovor sa dinom muslimanom

    Da, da,... a to znai da je Uzvieni Allah d. vaa

    tijela stvorio od atoma koji se veoma brzo kreu ivibriraju, a nas je Uzvieni stvorio od atoma koji se

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    27/127

    sporije kreu, tako da opsihrena voda tim atomimapojaava snagu i ubrazava njihovo kretanje i vibracijutako da ula opsihrene osobe mogu vas vidjeti idokuiti u stvarnom vaem liku i obliku.

    "Uzvieni Allah d.. vam je podario od Njegova znanja i toje dovoljno".

    Dakle i ti smatra da se vi ne moete vidjeti, uti iliopipati, iako ste prisutni tu oko nas i u naoj blizini,zbog velikih treptaja i vibracija koje su prisutne u

    vaem biu?

    "Da", ree on. "Ti treptaji ivibracije kod nas nadmaujubrzinu svjetlosti kod vas (186.000 milja u sekundi), a kojuvi navodite kao primjer. Obini kamen koji se snano bacine moe vidjeti, ili metak koji ispalite iz pitolja ili nekogdrugog oruja koje posjedujete. Ako zbog brzine ispaljenja

    metka niste ustanju da ga vidjete, pa kako bi onda moglividjeti nas. Izuzetak od toga su stanja u kojima dobijetedodatnu snagu i mo. Opsihrena voda daje takvu snagu".

    Znai bilo koja osoba koja popij e takvu vodu?

    "Ne, ne znai. Nas su ustanju vidjeti samo oni, koji popiju

    takvu vodu na kojoj je napravljeno da ona mami ejtane utijelo onog koje popije. A to znai da ejtan ili vie njihopsjednuopsihrenu osobu. Kada ejtan, ili vie njih naputaju tijeloopsihrene osobe, i kada ona pone dolaziti svijesti, ona ihtadavidi ispred sebe".

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    28/127

    Muhamed Isa Davud

    29

    A da li e tebe vidjeti brat (S) u ijem se tijelu trenutnonalazi, a kada ga bude naputao, poto je i on uistom takvom stanju o kojem si maloas govorio.

    "Da, on mene ve sada vidi i uje. Ja ga esto upozoravam na njegove vjerske propuste i savjetujem mu da ih ne ini pamakar bili i mali. Kao, naprimjer, kada hoe da neto uzme

    lijevom rukom ja ga upozorim. Ili ako zaboravi prouitibismillu u odreenim situacijama ili pone jesti lijevomrukom ja ga upozorim. On tada obino kae daje zaboravio.Ja mu tada preporuim da zatrai utoite od prokletogejtana,jer zaborav od njega dolazi. U tom stanju on me i vidi i uje.

    Dobro, a ukoliko je nekome uraen sihr koji neprisiljava ejtane da opsjednu ovjeka?

    On e na to: "Na taj nain opsihrena osoba ne vidi ejtana.Samo se on moe vidjeti nakon to se realizuje onaj sihr kojipromijeni njegovo stanje do te mjere da ga uininenormalnim

    i neprirodnim. Obino se takvo stanje ne moe normalizovatisve dok Svevinji Allah d. ne poasti tu osobu, da se sihrkoji joj je napravljen raskvari.

    Mislim da je sada vrijeme da se pojasni treasituacija u kojoj je mogue vidjeti dine. Ve sinapomenuo da je to stanje kada to sam din hoe,

    ukoliko se ispune odreeni uslovi koji mu u datimsituacujama pomau u tome.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    29/127

    Da, ree on. To je ispravno... objasniu i tu situaciju.Iznesito ima, Allah te negradio!

    30Razgovor sa dinom muslimanom

    VIENJE DINA U SITUACIJAMA KADA TO

    DIN HOE, A UZ ISPUNJENJE

    ODREENIH ULO VA KOJI SU ZA TO

    NEOPHODNI

    Moj prijatelj din veli: "Obino se din ovjeku ne moe ukazatikad hoe, osim ako je rije o ejtanukoji eli ovjeka preplaitii nanijeti mu kakvu tetu. Rijtkost je da mu dobri din uradi

    neto slino.Oni dini koji se ovjeku ukazuju u svojim stvarnimlikovima ili mu omogue da uje njihov stvarni glas, a sa ciljemzastraivanja i prepadnja, oni su, da oprosti na izrazu, kao tosu kod vas oni za koje kaete da su zalutali propaliteti".

    Izgleda, to je njima jednostavno uiniti?...

    "Ne, nije! Sigurno nije", ree on. "ak i kada se javljaju u svom

    stvarnom liku. Oni se dobro namue dok se ukazu ovjeku".

    A, zbog ega?

    "Ne znam veli on... Ali, da bi se ukazali potrebno im je uloitiveliki trud i snagu, nastranu opasnost koja ejtana ili dina utom momentu vreba".

    A kakva opasnost?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    30/127

    Muhamed Isa Davud

    31

    ' 'Da ne potrefi na uena ovj eka koji ejtana ili dina zna uhvatiti, na njega prouiti Velianstvena Allahova imena i time ga uhapsitii vezati, te ga u tom liku pokazivati ljudima, ili ga pak pustitidjeci da se sa njim igraju.10

    Ovo se kod nas tretira neprijateljstvom i razbojnitvom kao toje kod vas drumsko razbojnitvo. Kada bi se neko u ovakvojsituaciji bio u stanju obratiti vladaru toga dina, on bi za tozasigurno bio osuen, uhapen, pa ak i pretuen".

    Pa makar mu vladar bio i ejtan napasnik... ?

    "Tuba Allahuje najbolja... Allahu se obratiti sigurno je najbolje.

    Kada bi onaj kome se ejtan ukae da bi ga prepao bio od onihkoji se iskreno Allahu d. obraaju, ejtan mu se ne bi mogaoni ukazati, niti bi ga mogao prepasti. Zato sam ti rekao dajevolja dina da bi se nekome ukazao uvjetovana nekimokolnostima, koje mu to omoguavaju i olakavaju. To su prijesvega ovjekova udaljenost od Allaha d., njegova nemarnostprema zikru, njegovo proputanje fardova, njegovo injenje

    10 Biljei Muslim u Sahihu od Ebu Hurejre koji je kazao daje Allahov Poslanik,Allah ga blagoslovio i spasio, rekao: "Juer je Ifrit din nasrnuo kako bi miprekinuonamaz. Uzvieni Allah mi je dao snagu da ga savladam i uhvatim. Razmiljao samda ga sveem za damijski stub kako bi ste ga svi gledali, a onda sam se sjetio doveSulejmana, a.s. 'Gospodaru moj oprosti mi i daj mi vlast kakvu poslije menenikomenee dati."

    Ahmed b. Hanbel u Musnedu biljei od Ebu Seida el-Hudrija da je rekao:- Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, jednom prilikom klanjao sabah,

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    31/127

    a on (Iblis), stao iza njega i ometao ga u uenju. Postoje zavrio sa namazom ree: "Da ste vidjeli mene sa Iblisom. Ispruio sam ruku i sepao ga tako da sam meuova dva prsta osjetio hladnou njegove sline. Da se nisam sjetio Sulejmanove, a.s,dove, osvanuo bi svezan za damijski stub, da se medinska djeca sa njim igraju...".

    32Razgovor sa dinom muslimanom

    harama, njegovo hodanje i spavanje neist," ne uzevi makarabdest,12njegovo kretanje sam zaputenim putevima i poredmezarluka nou 13i si. Uz sve ovo, ejtan je, kada se hoe

    ukazati ovjeku u velikoj dilemi. On se preispituje i po hiljaduputa. Na kraju ga stanje takvog ovjeka ohrabri na to, pogotovuako je taj ovjek pored slabog imanajo i straiv".

    A da li se deava da se ejtan ukae i ovjeku koji jehrabar, uz to je i vrstog imana, i nepravi vjerske prestupe?

    "Da, ali su to izuzeci, i veoma se rijetko tako neto dogodi.A ukoliko se dogodi onda se u tom sluaju radi o nekomglupom ejtanu koji rizikuje da izgubi ivot. Ili je u pitanjudobri din koji se javi dobrom ovjeku kako bi ga neto upitaoiz podruja eriata. Ulema kod ljudi bolje poznaje i razumijeislamske znanosti od uleme dina. Prema tome logino jeda ovjek podui dina propisima vjere, jer e za to imativeliku nagradu.

    11Biljee Ibn Hibban u Sahihu i Ebu Davud i Nesaija u umnima od Alije r.akoji veli da je Vjcrovjesnik, Allah ga blagoslovio i spasio, kazao: "Nee meleki ukuu u kojoj se nalazi slika, pas i neista (dunub) osoba".

    Biljei El-Bezzar s pouzdanim senedom od Ibn Abbasa da je rekao: "Trimaosobama se melek ne pribliava: neistoj (dunub) osobi, pijanici i mukarcu kojise namirie enskim mirisom".

    Ibn Hibban u Sahihubiljei od Ibn Omera da je Allahov Poslanik, Allah gablagoslovio i spasio, kazao: "Ko legne da spava ist, u njegovom veu e sa njim

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    32/127

    zanoiti i melek, koji e kada god se on probudi rei: Boe moj oprosti ovomeSvom robu jer spava ist".

    12Buharija u Sahihubiljei od Ibn Omera da je Omer r.a upitao AllahovaPoslanika, Allah ga blagoslovio i spasio: - Allahov Poslanice, moe li neko od naslei da spava kada je dunub? - Moe, ree Allahovposlanik, Allah ga blagoslovioi spasio, neka uzme abdest i neka spava".

    13Buharija i Ibn Huzejme u Sahihima i Tirmizija uDami 'ubiljee od IbnOmera koji je kazo da je Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, rekao:"Kadabi ljudi o putovanju samo znali ono to ja znam nikada niko nou sam ne bi poao".

    IVOT DINA

    Kako ive dini i ejtani

    Dini su mnogobrojna stvorenja. Ima ih toliko da to ljudski umteko moe pojmiti. Ako na zemljinoj kugli ima pet milijardiljudi, onda na njoj dina ima daleko vie od toga.

    Rijetko se na ovoj zemlji moe nai neko mjesto koje nije naseljeno dinima i to, kako na kopnu, tako i na moru i uvazduhu. Oni su razliitih vrsta, klasa, boja, skupina, naroda.Njhov svijet je poput naeg svijeta. Postoje tu drave,kraljevine, narodi, plemena, vladari i podanici. Vjere su imkao i kod ljudi. Meu njima ima muslimana, dragom Allahuhvala, krana i idova, hindusa, budista, idolopoklonika ikomunista. Veoma je interesantno da je jedan od njih draopredavanja na temu "Komunistika misao", vodio raspravei polemisao. Na njegovu sreu nisam bio tu, da gaargumentima uutkam. Ili moda na njegovu nesreu jer bimoda i islam primio, nego mi je to ispriao moj prijateljdin musliman.

    IBLIS NIJE PRAOTAC DINA

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    33/127

    Upitao sam mog prijatelja:Da lije Iblis praotac svihdina, kao stoje Adem praotac svih ljudi?

    "Ne, nije. Iblis jeste od dina, ali nije njihov praotac".

    A kako se zvao praotac dina?

    "Prema onome koliko ja meni poznato, a Allah najbolje zna,zvao se 'Dan'."

    A ta zna o Iblisu neka je na njega Allahovoprokletstvo?!

    "On je potomak Dana. Bio je izuzetno dobar. Po svomponaanju je liio na meleke. Poslije toga se pokvario iuzoholio kao to znate iz rijei Uzvienog: 'A kad smo reklimelekima: Poklonite se Ademu! - svi su se poklonili osimIblisa, on je bio jedan od dinova i zato se ogrijeio ozapovijest Gospodara svoga'." (Kehf, 50.)

    ON JE PRAOTAC EJTANA

    Mnogi ljudi vjeruju daje Iblis praotac dina.

    A gdje imje zato dokaz... Kur'an to nije rekao, niti je to rekaoMuhammed, Allah ga blagoslovio i spasio. U svakom

    sluaju,on je praotac ejtana.

    Muhamed Isa Davud

    35

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    34/127

    A kakva je razlika izmeu dina i ejtana?"Svaki je ejtan din, a svaki din nije ejtan".

    Ne bi bilo loe da to malo podrobnije objasni, jer u

    ja to, saAllahovom dozvolom, prenijeti brai ljudimada itaju.

    "Stvarje jednostavna. Iblis je oenio dinicu, kojaje vjerovalau njega i njegove ideje. Izrodili su potomke. Ti potomci kojisu od roda Iblisova se zovu ejtani. Oni su u razliitimlikovima i oblicima, a najee su, da nas Allah zatiti, uizoblienim, runim likovima ili u likovima pasa. Njihovigradovi i naselja su uglavnom u pustinjama, brdima,naputenim ostrvima ili na morskim povrinama. Ja sasigurnou mogu da kaem, nakon to sam primio islam,hvala Allahu d.., a potom Ismailu, tvom tetiu, za svakogonog ko ne slijedi islam, i uenje sa kojim je doaoMuhammed, Allah ga blagoslovio i spasio, daje ejtan, paako bio i lijepog izgleda, i svejedno da lije on od dina ili od

    ljudi. U ovoj situaciji Ibis predstavlja njihovog duhovnogvou i praoca u prenesenom smislu. Iznenadie se kad tikaem da je Iblis i otac i voa i bog svim dinima osimmuslimanima. Svi oni djeluju pod njegovom zastavom.

    Kako to!?

    "To je tajna.... O njoj ti sada ne mogu nita kazati.... Modamalo kasnije.

    IBLISOVE ADMINISTRACIJE

    Iznenada din musliman ree: "Kazau ti neto veoma vano.Iblis ima ogromnu dravu, ministre, vladu i ogromnu

    administraciju. On ima visoke zastupnike. Petoricu od njih

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    35/127

    bi trebao svakako znati kako bi ljude mogao upozoriti nanjih.

    Prvi se zove Seber. On obino dolazi onome koga zadesikakva nezgoda ili nesrea, ili mu umre neko blizak ili dijete,pa mu doaptava da se udara po obrazu, da se srdi i huliBoga, da jadikuje, da se srdi na Boiju odredbu. Od njega ese osoba zatititi tako to e u tom stanju rei: 'Utjeem seAllahu od prokletog ejtana Sebera i njegove vojske ipotomaka njegovih'.

    Drugi se zove Dasim.Njegova je zadaa da rastavlja branedrugove. On svakom od njih ubacuje mrnju prema drugome,sve dotle dok se ne razvedu. On je Iblisu jedan od najdraihmnogobrojnih potomaka u cijeloj njegovoj ogromnojcarevini. Zatiti emo se ako reknemo: "Utiem se Allahuodprokletog ejtana Dasima, njegove vojske ipotomaka

    njegovih,"

    Trei se zove El-A'ver. Zadatak njegov i cjelokupne njegoveadministracije je da iri prostituciju i potstie na istu. Onzaduujesvoje potomke da donje dijelove enskog tijela predstavljajulijepim, kod ena koje izlaze u ariju. ene danas,

    umnogome,pomau Iblisovim potomcima u vrenju njihove dunosti.Svebruke i sramote koje se deavaju u ljudskom rodu i sviproblemi

    Muhamed Isa Davud

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    36/127

    37

    u pogledu nemorala i prostitucije idu preko oveadministracije.

    etvrti se zove Mesvet. On i njegova administracija imajuzadatak da ire la. Oni u tome idu toliko daleko da se nanekom sijelu jedan od njih zna pretvoriti u lik neke osobe,pusti la o nekome ili neemu i ode, a ljudi kasnije tu la irei prepriavaju i ne provjeravaju da lije to istina ili nije.

    Peti se zove Zelenbor. Ovaj ejtan i njegova administracijapokrivaju sve arije svijeta, podstiu na varanje, prepirke,svae, tue i ubojstva.

    Iznenadio sam ga kada sam mu rekao da ja elimsaznati neto novo, da sam o tome itao i da nam jeuglavnom to poznato.

    "Uredu, nema problema", ree on. "Ja tebi mogu spomenutina desetine i na hiljade ejtanskih imena iz Iblisove uprave iadministracije, ali to nije vano, vano je da se stalno traiutoite od njih, njihovih zala, njihovog doaptavanja injihovog prisustva".

    DINI IVE I PO NEKOLIKO HILJADAGODINA

    Jesu li ovapetericajo uvijek ivi, s obzirom daje onjima Mudahid govorio jo prije vie od 1300 godina.

    Ibnu Kendur ree: "Da, da, oni su jo ivi. Dini inae dugo

    ive. Veina od nas ivi po nekoliko stotina godina, a neki

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    37/127

    meunama ive i po nekoliko hiljada godina".

    38

    Razgovor sa dinom muslimanom

    Po nekoliko hiljada godina?!

    "Da", ree on. "Neki su meu nama ivjeli po tri, a neki po etiri, pet ili est hiljada godina. Bilo je meu nama i onihkoji su ivjeli i po sedam hiljada godina, ali su takvi rijetki.Meu ejtanima ima onih, koji ive jo od momenta stvaranjadina kao to su Iblis i peterica njegovih sinova, a o kojimaje bilo neto ranije rijei. Oni su jo uvijek ivi".

    A koliko ti ima godina, upitah?

    On ovdje malo zastade, pogleda me prodorno, kao daje iz mojih oiju elio da dokui moju namjeru.Ponovio sam pitanje.

    "Zakuni se Bogom da mi nee nauditi!"

    Malo time zauen, a ubjeen u ono to u kazati,rekoh:Zaklinjem se Bogom dati neu nauditi!

    On tada ree: "Ja sam jo mlad, prema ljudskim mjerilimaimam izmeu 15 i 17 godina".

    Ne to!, rekoh.Ja elim znati koliko ti je stvarno godina,prema onome kako vi dini raunate.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    38/127

    "Ja imam 180 godina. To je jo period djeatva".A je li ti iv otac, upitah?

    "Nije, nije", ree on. "Poginuo je nakon prepirke i svae sanjegovim poglavicom koji se zvao Hud. Umro je u 950.godini ivota, dok je moj pradjed koji je prislukivao meleke,te gaje pogodila svjetlica blistava i od toga je umro, a imaoje nekoliko hiljada godina.

    Zna li tano koliko je on imao godina?

    "Ne, ne znam", ree on, "ali znam daje ivio veoma dugo".

    GDJE SVE IVE DINI, EJTAN I IBLIS?

    U ovom poglavlju e biti rijei o mnogim stvarima koje supoznate, onim iskusnima i ulemi. Meutim, uz Allahovupomo, bie i iznenaenja, bie govora o stvarima koje od

    ranije nisu bile nikome poznate, ak ni Amerikancima a niostalim zapadnjacima. Predstaviemo ih i, uz Allhovupomo, objasniti neke fenomene koji jo uvijek zaokupljajunapredni svijet, a na koje do danas nije iznaao odgovor.

    DINI IVE SVUDA I NA SVAKOMMJESTU

    Kako bismo razumjeli misao da dini ive na svakom mjestu,na ovoj planeti i kako bismo imali pravu predodbu onjihovomprisustvu, elim naglasiti da ljudi ive samo na kopnu, ako seizuzme vrijeme dok putuju morem, ili zrakom. Mora i okeanipokrivaju veinu zemljine planete, oko 72% njene ukupnepovrine, dok je svega 28% njene povrine kopno. To je biopovod nekim uenjacima da joj daju naziv "Vodena planeta".

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    39/127

    I na tako malom procentu kopna ljudi ne ive svugdje. Oninastanjuju prostor manji od jedne etvrtine kopna.

    40Razgovor sa dinom muslimanom

    Vei dio zemljinogkopnaje nenastanjen.

    Dini su svoja naselja, sela i gradove i svoje drave, postavilina veem dijelu vodene povrine. Oni su takoer svoje

    drave, carevine, sela i gradove postavili i u rijenim,morskim i okeanskim dubinama. Oni nastanjuju i pustinje,brda, planine, stijene i peine. Neki od njih katkada ive i upukotinama stijena. Povrh svega toga, oni ive i tu sa namau naim mjestima i naseljima. Neki od njih ive tu stalno sanama u naim stanovima, kuama, sobama i damijama.ejtani ive u naim hamamima, nunicima ak i ukanalizacijama.

    Na kraju krajeva, oni su svijet koji je tu, koji postoji, i kojiosjea da ivi. Oni imaju svoje kue, stanove, gradove,poljoprivredu i ostalo. Oni imaju i svoju povijest, svoju vjeru,svoje narode i svoje drave.

    DINI KOJI IVE U NAOJ BLIZINI

    Dini koji ive u naoj blizini su uglavnom muslimani. Dinikrani ive u kranskim kuama i crkvama. Zidovi ive uidovskim domovima i bogomoljama. Dok dini muslimanitragaju za domovima muslimana i to onih muslimana kojistvarno primjenjuju propise islama, oni ne ele da ive udomovima iji su vlasnici samopo imenu muslimani. Kada dinmusliman primijeti da ovjek musliman ne potuje vjerske propise

    i ne izvrava fardove, on tuan naputa dom takvog muslimanai traga za domom ukome se Allahovo ime velia, slavi i spominje.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    40/127

    Muhamed Isa Davud

    Din musliman je krajnje iskren u svom vjerovanju. Nastojida upotpunosti primjenjuje sve islamske propise. Njihova su srcaispunjena imanom do te mjere, da kada zaui Kur 'an, onprekinesvaki razgovori slua Kur 'an. Kada ga nakon izvjesnogvremenapogleda on iz sraha pred Allahom jeca i plae, i to takvomestinom da bi i najkrue srce rasplakao.

    DINI MUSLIMANI U MOM STANU

    Pitao sam svog prijatelja: Vidi li, da li ima dina u momstanu koji ive sa mnom.

    "O da, da, hvala Allahu", ree on, "i svi su muslimani. Tu suSeid i Merdan. Oni su sinovi dinice koja se zove Zubejdai dina kome je ime Muhammed. Sa njima ima jo djecekoji su trenutno okaeni o plafon. Oni su u slubi ove kue. Pomou njih Uzvieni Allah d.. odbija mnoge nezgode odeljadi ovog doma, a to vi niste u mogunosti da dokuite".

    Rekoh mu: Muhammed i njegova eljad!? Da li sezamore visei okaeni o plafon?

    "Hvala Allahu, oni po itav dan budu ovako. Kada vipostavitejelo oni siu i jedu sa vama, a kada se digne sofra oni se

    zahvaleAllahu d.. i opet se podignu. Kada padne no siu, klanjaju

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    41/127

    jaciju i potom se opet malo okae o plafon. Kada se zamoreoni siu i legnu na bilo koji jastuk ili fotelju u ovom salonu.Malo odspavaju, a potom ustaju i klanjaju noni namaz iibadete.Na kraju klanjaju i sabah. Oni su tu stalno prisutni. Ili hodajuilisu okaeni o plafon. Meutim, i kada su u pokretu i kadamirujuoni uvijek slave i veliaju Allaha d..

    42

    Razgovor sa dinom muslimanom

    Zar oni ni na trenutak ne naputaju stan, radi nekihsvojih potreba, putovanja i tome slino?

    "Da", ree on. "Oni odlaze i opet se vraaju. Ponekad oni,brzinom munje odu u harem u Mekki ili u Medini da klanjaju,a zatim se opet vrate".

    Neka boravak u naem stanu bude prijatan i ugodan inama i njima.

    "Prisustvo dina muslimana u kui muslimana je znakdobrote i dokaz Allahove blagodati i zadovoljstva. Jer seoni Uzvienom Allahu mole i za eljad te kue, i za njihtrae oprost. I ne samo to, oni ti pomau da se probudi nasabah ili da klanja noni namaz. Takoer ti u tome pomaei tvoj Karin ako je musliman. Zato brate moj ne uskraujsebi prisustvo ovih Allahovih robova svojim grijeenjem,

    loim ponaanjem i nemarnim odnosom prema spominjanjuAllaha d,, pa da odu iz tvoje kue tuni i nezadovoljni

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    42/127

    zbog tog to si ih svojim postupcima otjerao, a ustupioumjesto njih mjesto ejtanima. Budi siguran da ako se dinimuslimani nau u tvom domu da e tu i meleka sve vie bitiprisutno. Zato budi sretan zbog takve Allahove blagodati".

    Muhamed Isa Davud

    EJTANI BORAVE U KUPATILIMA,NUNICIMA I KANALIZACIJAMA

    Din musliman ree: "Kazat u ti jedan bitan podatak".Rekoh:Hajr, ako Bog da.

    A on nastavi: "ejtani vole ivjeti po neistim mjestima kojasmrde i zaudaraju. Kada uju ezan za namaz oni bjee unajblia kupatila i nunike i prstima ili odjeom zaepljajuui. Neki od njih se skrivaju u odvodnu ili dovodnu

    kanalizaciju. Radi toga, kada ulazi u kupatilo radi uzimanjaabdesta ulazi lijevom nogom govorei: "Utjeern seUzvienom Allahu od ejtana mukog i enskog roda."14

    Upozori ene da u kanalizaciju ne izlivaju vrelu vodu, bezda prije toga proue Euzu i Bismillu,poto ta voda moespriti nekog od njih pa e se pokuati osvetiti toj porodici, aposebno eni koja je izlila tu vodu. ak e pokuati ukoliko

    im to poe zarukom da u nju uu i opsjednu je.

    14Zejd b. Erkam prenosi od Allahova Poslanika, Allah ga blagoslovio i spasio,da je kazao: "U nunicima borave ejtani, zato kada neko od vas ulazi u nunikneka rekne: 'Utjeem se Allahu od ejtanskog (mukog i enskog)roda'."

    44

    Razgovor sa dinom muslimanom

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    43/127

    BUDI OPREZAN U POGLEDU DRANJAKIPOVA, STATUA I SLIKA

    Hvala Allahu, u mom stanu nema ni jedne slike na

    zidu, niti ima i jedna statua. Samo imam dvije slikepejzaa bez slike tjednog ivog bia koja imaju duu.Imao sam jednu korpu u obliku guske u koju samstavljao otpatke. Kada sam imao prvi susret sa dinommuslimanom i kada je uao kod mene razgledao jedesno i lijevo u momentu kada mije nazivao selam.Gledao je i u plafon. Ugledavi tu korpu ree mi ljutilo

    i zabrinuto:

    "Daj no i odmah joj odsijeci glavu, ili je neim prekri da ne izgleda kao statua". Potom povika iz sveg glasa: "Hajde,hajde, bre,... izlazi napolje!"

    to tako govori?, upitah.

    "Zato to vidim mnotvo ejtana na glavi te guske".

    Pokrili smo joj glavu i ejtani su, sa Allahovom milou,napustili stan.

    Potom dinmuslimanree: "Muhammeda.s je rekao:'Najeu

    patnju na Sudnjem danu e imati oni to prave ove likove,'15

    aludirajui na one koji prave statue i figure. Muhamed as.takoerkae: 'Melekineeuonukuuukojoj se nalaze statue i slike."16

    15Ovaj je hadis vjerodostojan, biljee ga Buharija i Muslim u Sahihima.

    16Biljee ga Buharija i Muslim u Sahihima.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    44/127

    Muhamed Isa Davud

    45

    Potom je ispriao da Dibril nije htig da ue u kuuAllahovogposlanika zbog male statue koja s,e u njoj nalazila. Nije mipoznato koju je stavio na vrata njegove sobe? Nije uao nidrugi dan, dok mu na koncu ne ree: 'Naredi da joj se otkine glava pa neka lii na drvo'.17Zbog toga ne elim da ovaguska ima lik statue ivog bia koje ima duu, jer oneprivlaeejtane isto kao magnet eljezo".

    A fotografije?, upitah.

    On e na to: "I one takoer. I u njima ima neto to privlai ejtane. Zato ih ne stavljaj na zid i ne dri ih otkrivenim.Ukoliko se nalaze na knjizi ili asopisu preokreni ih kako seslika nee vidjeti. Obavijesti muslimane da dre samo slikekoje su neophodne, i to neka i njih ne dre otkrivene. Nekaih neim prekriju ili neka ih preokrenutih. Bitno je da se nevide, jer meleki, brate moj, nee u kuu u kojoj se nae slika. Oni od nje bjee kao to nas je upoznao Vjerovjesnik, Allah

    gablagoslovio i spasio. Meleki ne podnose slike, dok iste mameiprivlae ejtane. Pa kako da borave meleki u kui u kojoj suejtani. Pouite muslimane da ne oponaaju krane, idove inevjernike. Neka na zidove i druga mjesta ne stavljaju slike istatue!!!"

    17Zabiljeili su ga Ebu Davud, Nesaija i Tirmizija u Sunenima, te Ibn Hibbanu Sahihu, a glasi: - Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, je kazo:

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    45/127

    "Jednogdana mi je doao Dibril i rekao: 'Juer sara ti dolazio i nisam ti mogao ui raditoga jer se na tvojim vratima nalazile slike. Na tvojim vratiama je bila zavjesa nakojoj su bile slike, a i u tvojoj kui se nalazilo krzno sa slikama'. Poslanik je naredio da se poskidaju glave tako da izgledaju kao drvee a onda su od toga

    napravljena dva jastuka".

    46Razgovor sa dinom muslimanom

    Proitajte u Kur'anu gdje Uzvieni Allah d. kae: "Oni

    poredAllaha bogovima smatraju sveenike svoje i monahe svojei Mesiha sina Merjemina, a nareeno im je da se samojednom Bogu klanjaju, - nema boga osim Njega. On jevrlovisoko iznad onih koje oni Njemu ravnim smatraju."(Tevba,31.)

    Uzvieni Allah d. kae: "A tebi smo poslije odredili da uvjeri ide pravcem odreenim, zato ga slijedi i ne povodiseza strastima onih koji ne znaju, jer te oni nikako ne moguod Allahove kazne odbraniti; nevjernici jedni druge tite, aAllah titi one koji Ga se boje i grijeha klone. Ovaj

    Kur'anjeputokaz ljudima i upustvo i milost onima koji vrstovjeruju." (El-Dasije, 18. - 20.)

    Uzvieni Allah d. kae: "i sudi im prema onom to Allahobjavljuje i ne povodi se zaprohtjevima njihovim, i uvajih se da te ne odvrate od neega to ti Allah objavljuje. Aako nepristaju, ti onda znaj da Allah eli da ih zbognekih grijehova njihovih kazni. A mnogi ljudi su, zaista,

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    46/127

    nevjernici. Zar oni trae da im se kao u pagansko dobasudi? A ko je od Allaha bolji sudija narodu koji vrstovjeruje." (Maida, 49. i 50.)

    Rekoh: Allah je istinu kazao! elim da te upitam o tojprivlanosti za koju kae daje prisutna u slikama istatuama, a koja mami ejtane na njh. Je li ona stvarnopostoji ili ti pravi poreenje da bi nam tu stvarpribliio?

    On ljutite povika: "Ne, nikako! Ona stvarno postoji! ejtani

    jeosjeaju kao to vi osjeate mirise, i vide je iz daleka, jer seonareflektuje u vidu svjetlosti ili u vidu oblaka, a ejtanov poglednije obini kao kod ljudi... On joj prilazi isto kao to viprilaziteugodnomjelu".

    Muhamed Isa Davud

    47

    Ovdje sam pokazao na djeije igrake: balon u liku slonai lutku te rekao dinu muslimanu:

    A ta veliza njih? Da li one privlae ejtane?"Ne", ree on. "Djeije igrake ne privlae ejtane".A zato?,upitah?

    "Razlog mi nije poznat, ali znam da se Aia igrala saigrakama

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    47/127

    slinim ovim i Muhammed a.s. joj ih nije zabranjivao. Oitojeda se ta privlanost koja mami ejtane javlja Allahovomvoljomi odredbom".

    Pogledaj u nju i reci mi, da lije bljetavih i kod njihprisutno u onoj mjeri kao i kod guske?

    "Ne, nije!", ree on. "Daleko gaje manje prisutno. Valjdazbog toga to ih djeica dohvataju".

    Slavljen neka je Uzvieni Allah, a Allahovje Poslanik,Allah ga blagoslovio i spasio, istinu kazao!

    SEJTAN SPAVA U PRAZNOJ POSTELJI

    Din musliman ree: "Nipoto sobu ne ostavljajte praznu, bez

    da u nju ulazite, u njoj spavate i Allahovo ime spominjete.Akobiste spavau sobu pripremili za spavanje, a potom je ostaviliiu njoj ne biste spavali i Allahovo ime ne bi spomenuli, znajtedae ejtan u toj postelji spavati i tu sobu zauzeti. To su rijeiMuhammeda a.s.'18

    18Muslim u Sahihu biljei od Dabira b. Abdullaha da je Allahov Poslanik,Allah ga blagoslovio i spasio, rekao: "Jedna postelja je za mua, druga za suprugu,trea za gosta, a etvrta je za ejtana".

    48Razgovor sa dinom muslimanom

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    48/127

    Odnosi li se to samo na onu postelju u sobi koja se nekoristi, da e ona biti postelja ejtanu, ili, takoer,podrazumijeva i svaku drugu postelju koja se nepospremi i ne podigne?

    "Odnosi se na obje. Pa kakvu god postelju ostavi nepospremljenu postoji vjerovatnoa da na njoj spava ejtan.Pa makar se tu radilo i o postelji na kojoj ti spava. Uostalom,zbog ega je Muhammed a.s rekao: 'Kada neko od vas budespavao u postelji pa ustane, kada se povrati neka je tri putaisprai i otrese rubom svog ogrtaa, jer on ne zna ko ga jenaslijedio nakon njegovog ustajanja."19

    To znai, da nije uslov za to da soba i postelja morajubiti naputeni, i oni koji se ne koriste?

    "Logino da to nije uslov. Znaj da zasigurno u sobi koja sene koristi i u postelji koja se ne koristi, sigurno borave ejtanii to ne jedan nego vie njih, a ukoliko se u njoj stalno ne

    spominje Allahovo ime i ne ui Kur'an".

    EJTANI VRLO MALO ODMARAJU

    Moj prijatelj ree: "Iblis ima vojske koje su rasprostranjenepo svim mjestima. Oni su veoma aktivni. Neki su od njihzaposjeli ulice, doekuju razotkrivene ene i uljepavaju ihprolaznicima kako bi uveali svoje grijehe, a i kako bibogobojazni i poboni gledali u ono stoje Allah zabranio, apokvarenjaci poinili jo vie grijeha. Neki su specijalno

    19 Biljee ga Buharija i Muslim u Sahihima.

    Muhamed Isa Davud

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    49/127

    49

    zadueni za donji dio tijela nepokrivenih ena. Doaptavajujoj da tijelom jo vie treska, ukraavajui i uljepavajui taj

    dio tijela svakom prolazniku. Ova vrsta danonono radi iveoma malo odmara. Ostali ejtani poveavaju svojeaktivnost od prvog akama, kad pone da pada no.20Davam se skine perda sa oiju pa da vidite, ostali bi zapanjenita bi sve vidjeli oko sebe. Neki od njih su zadueni specijalnoza maloljetnu djecu pa im pokuavaju zlo nanijeti. Oni imdoaptavaju da se meusobno svaaju i tuku, ili ih nagovarajuda se igraju penjui se na neto kako bi neko od njih palo ipovrijedilo se, pa ak i smrtno stradalo. Ili pak nagovarajujedno djete da povrijedi drugo kako bi dolo do svae ikonflikta meu rodbinom i familijama. A kada do toga doeonda se i drugi ejtani umijeaju kako bi to vie potpalilivatru, trudei se da taj konflikt zavri ubojstvom.

    Zar se do te mjere ejtani poigravaju sa ljudima? Pa

    gdje je ovjekov razum?

    Din musliman ree: "Logino je da e se pametni i razboritikoji poznaju svoga Gospodara spasiti od takvih opasnos J.Meutim, problem je to ovjek u momentu srdbe izgubirazum, a ejtani to znaju, zato ih u tom momentu doe nadesetine pa i na stotine kako bi odreenog ovjeka sruili".

    20Buharija, Muslim Nesaija i Ibn Made biljee od Dabira b Abdullaha daje Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, kazo: "Kada nastupi prvi akamuvedite vau djecu u kue, jer se u to doba ejtani aktiviraju. A kada proe tajperiod moete ih pustiti napolje. Kada hoete da spavate vi zakljuajte vaa vratauei Bismillu, jer na taj nain zakljuana vrata ejtani ne mogu otvoriti, poklopitevae posue sa Bismillom i ugasite vae svjetiljke".

    EJTANI ZADUENI ZA STIDNA

    MJESTA

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    50/127

    Din musliman ree: "Postoje grupe, ete pa i itavi odrediejtanakoji su zadueni specijalno za stidna mjesta".

    elio bih da to bolje pojasni itaocima.

    "Neki ejtani ive u maternicama i polnim organima bludnicaiprostitutki, kako bi uljepavali prostituciju i njima i onimakojise sa njima sastaju. Ukraavaju mu je do te mjere kako bi imponovo doao da bi zavolio prostituciju".

    Da li uistinu ive u maternicama prostitutki ili im samodoaptavaju?

    "Stvarno, kunem se Velikim Bogom! O, koliko je samoejtana i dina meni priznalo da su doli iz maternice i polnogorgana te i te osobe".

    On potom nastavi: "Neki ejtani ive u marovima nekihmukaraca ili ena kako bi homoseksualizam predstavililijepim i ugodnim. Neki opet ive u polnim organimaodreenih ena kako bi im uljepali lezbejstvo. Neki od njihive u klaonicama gdje se krv proliva. Neki ive u javnimkuama, kako bi doaptavali onima koji tamo dolaze dadolaze jo ee i da dovode i svoje prijatelje.

    Muhamed Isa Davud

    51

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    51/127

    Sto se tie plesnih dvorana koje vi nazivate diskotekama ilidiskovima, to su mjesta u kojima boravi na hiljade ejtana.Zato se esto deava da mnogi koji tamo odlaze buduopsjednuti i da polude. ejtani izuzetno mnogo vole pjesmei muziku i uivaju toliko u plesu da vi to prosto ne moete nipojmiti".

    Da li to vai i za islamske kao i neislamske zemlje?

    "Da", ree on. "ejtan eli propast ovjeku pa ma gdje bio.On zna da injenje runih i bestidnih djela uzrokuju mnogebolesti od koje su neke kobne po ovjeka i koje ga vode usmrt. Iblis stalno upozorava ostale ejtane da svakogmomenta postoji opasnost da neki kranin, idov ilikomunistaprimi islam. Iz tog razloga je nuno, po mogunosti, svakogtakvog unititi prije nego li se to dogodi kako bi ivot zavrio

    kao nevjernik. Iz tog razloga ne postoji u Americi i Evropinijednajavnakuaukojoj se ejtani nisu ugnijezdili iumasovnombroju okupili. to se pak tie barova i ostalih kua u kojimasealkohol toi ili proizvodi, one su takoer stjecite ejtana isvih

    dina nemuslimana jer oni strano vole alkohol, njegovsmrad iopijanje".

    GDJE IVI IBLIS

    Ovo e biti iznenaenje za cijeli svijet, a i ova moja knjiga e,sa Allahovom pomoi, biti puna iznenaenja i ponudie rjeenjabrojnih tajni koje zaokupljuju panju uenjaka i istraivaa. Iako

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    52/127

    e to biti teko potkrijepiti naunim injenicama one su stvarnosti istina. Ponudiu, uz Allahovu pomo, rjeenja za neke tajneprije svega islamskom svijetu potom i itavom svijetu openito,a naunicima i istraivaima posebno, kako bi se odmorili od

    ogromnih napora i razmiljanja i prestali troiti milijarde dolarana satelitska snimanja tajanstvenih i zagonetnih mjesta.

    Neka niko ne misli da sam do ovoga to u pokloniti svijetudoao s lahkoom. Ja sam potroio ogromna sredstva dok jedolo do toga da ugostim dina muslimana. Potom sam uloioogroman napor da kroz polemike, razgovore i pitanja, doemdo nekih podataka, do kojih je bilo teko doi zbog njegovogsustezanja od davanja bilo kakvih odgovora jer se bojao da gaIblis ili njegova vojska ne unite. Morao sam mu punoobjanjavati osnove imana, uvjeravati ga da se onog koji seistinski boji Allaha plae sva druga stvorenja, dok onaj ko se neboji Allaha i ne bude osjeao strahopotovanje prema Njemu,Allah d. e uiniti da se on svakog drugog plai i boji.ejtanovo lukavstvo u odnosu na muslimana je slabo. Svejedno

    da li se radilo o muslimanu ovjeku ili muslimanu dinu...

    Nakon ovoga je uslijedio neoekivani razgovor.Upitao sam ga:Da li si ti vidio Iblisa?

    Muhamed Isa Davud 53

    "Da, vidio sam gajedanput dok sam bio sasvim mali, a potomkao djeak vie puta prije nego sam primio islam".

    A radi ega si iao kod njega dok si jo bio dijete?

    "Nisam iao svojim voljom, nego me je otac nosio k njemu

    da bi me pomilovao svojom rukom radi bereketa".

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    53/127

    Neka je on proklet, a hvala Allahu d. koji je tebepoastio islamom.

    "Hvala Allahu, mnogo Mu hvala na tome, to me je poastio

    islamom".

    Opisi mi njegov izgled!

    "Njegov izgled je dosta slian izgledu dina o emu sam tive govorio, s tim stoje njega, njegovo potomstvo i njegovuvojsku Uzvieni Allah d.. uino runim, pa i onda kada se

    preobraze u neki drugi oblik. Uz to on ima krai rep, otprilike4 do 6 cm kako vi raunate moda neto i dui".

    Da li i dini i ejtani openito imaju rep, ili je on samosvojstven Iblisu i njegovom potomstvu?

    "Hvala Allahu, to je svojstveno samo Iblisu i njegovu

    potomstvu, dakle ejtanima, kao da su stvoreni da serazlikuju. to se tie ostalih dina oni nemeju repakako tomisle ljudi. Takoer, rep kod ejtana nije puno dugaak kaokod maaka i stoke, kako to zamiljaju ljudi".

    Koliko je Iblis visok? Da lije on ogroman kako tozamiljaju neki ili je obinog stasa.

    Prema ljudskim mjerilima on je visok od 140 do 160 cm.Meutim, on ima mogunost kad to eli da se moe poveatii do deset metara u visinu.

    A da li on ima kuu ili dvorac?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    54/127

    54Razgovor sa dinom muslimanom

    "On ima ogroman dvorac u kojemu je na hiljade onih koji gaopsluuju i na hiljade uvara. Tamo borave milioni ejtana.Osimovog, on ima i mnotvo drugih dvoraca u razliitim mjestima.Ima kerku koja je najstarija, a koju izuzetno voli i kojom seponosi. I ona ima ogroman dvorac poput dvorca njenog oca.Takoer, dvorce imaju i njegovi ministri koji mu pomau uupravljanju administracijom njihove ogromne carevine.

    Vjerovatno, on ima iprijesto na kome sjedi?On me vrlo udno pogleda, a zatim ree: "Da, da, ima".

    Taj njegov prijesto je na vodi, konkretnije on je namoru, a nije na rijeci, je li tako?

    Din musliman me tada poeo udno gledati, a osjetiosam daje kod njega prisutan strah.

    Nastavio sam:Brate moj ti si musliman, amusliman se samo Allaha boji. ejtan nema poslasa muslimanom dok je on pokoran Allahu d.. Tisi, mislim, sada takav.

    "Jesam, jesam, hvala Allahu! Samo za etiri mjeseca ja samKur'an nauio napamet".

    Pa odkud onda Iblisu i njegovoj vojsci mo da tebinaude. Ti si od njega moniji, jer trai utoite i zatituod Allaha.

    "O da, da! Poui me, Allah ti dao svako dobro. Osjeam dami se srce smiruje".

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    55/127

    Rekao sam mu:Nedavno sam itao predaju osavremenicima Zul-Karnejna, mislim da je bioMakedonski iako to ne pie u Kur 'onu. Tokom jednogsvoga putovanja oni su stigli do mjesta gdje je bila

    Muhamed Isa Davud

    55

    sama voda. Tada su ugledali jedno ostrvo na kojemusu vidjeli narod koji je imao psee glave, a zubi su imiz usta virili poput vatrenih plamiaka. Ukrcali su sena lae da se bore protiv njih. U daljini su ugledaliblistavo svjetlo. Kad su bolje pogledali ugledali sudvorac od kristala iz kojega je izlazio taj udni narod.Zulkarnejnje htio da ue u taj dvorac ali ga je sprijeioJilozofBehram, koji ga je obavijestio da je svakog onog

    koje uao u taj dvorac obuzeo straan san i kada bizaspao, oni bi ga rastrgali. Tako da se iz njega nikadaniko nije iv vratio...

    uvi ovo, on od straha ustuknu malo nazad i ree:"A koti je to kazao?"

    Rekoh:Muhammed, Allah ga blagoslovio i spasio.Zar nisi imao priliku da u Muslimovom Sahihu proitahadis Allahovog poslanika, Allah ga blagoslovio ispasio, u kome je kazao:

    "Iblisovprijestoje na moru. On odatele alje ete dazavode ljude i ire smutnju i nered. Kod njega najveistepen ima onaj ko napravi vie nereda. "

    Zar ovo nije Iblisov dvorac?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    56/127

    Din musliman ree: "Moda je to, a moda je i neki drugi".Sta znai to, i neki drugi?

    "Iblis ima vie dvoraca, koje koristi dok obavlja svojeposlove.Takoer, i njegova najstarija kerka ima dvorac, kojeg straauva, a, takoer, i njegovi sinovi i ena imaju ogromnedvorceiz kojih rukovode svim pokvarenim i loim poslovima zaljude,

    a koji su po volji Iblisa, jer ga oni svi dre njihovim bogom".

    56Razgovor sa dinom muslimanom

    Uredu, a gdje je onda glavni Iblisov dvorac?

    Nakon izvjesnog kolebanja ree: - Tamo kod vodenepregrade,za koju Uzvieni Allah d. kae:

    "Pustio je dva mora da se dodiruju, izmeu njih jepregrada i oni se ne mjeaju - pa, koju blagodatGospodara svoga poriete?" (Er-Rahman, 19. i 20.)

    Prijatelju, da li se pregrada odnosi na mjesto gdje sedodiruju rijeka i more, ili gdje se dodiruju dva mora?

    Malo je zautio, a potom rekao: "Znai to to si kazao!"

    Pa gdje se tano nalazi?

    utio je i pokuavao da izbjegne odgovor!

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    57/127

    Je li glavni Iblisov dvorac na trokutu Bermuda?

    (Zabljetale su mu oi, iznenada mu se poelo spavati, paoje u stanje depresije kakvo do tada na njemu nisamprimjeivao.)

    Zatim sam rekao:Zar Iblisova vojska ne stoji izamnogih nesrea u kojima su nestali brojni brodovi iavioni, zjedno sa posadama i putnicima u njima?Putnici u tim mjestima su nemuslimani tako da kodsebe nemaju onoga to bi ih titilo i uvalo

    neprijateljstva ejtanskog.

    Ako se neko uspio i spasiti takvi su rijetki. ejtani suse sa njima puno poigravali. Prestavljali su im se uraznim likovima tako da se nisu niega sjeali, iizgledali su kao ludi, kao oni kojima se svatapriinjava.

    Din musliman je utio dok sam ja ovo govorio, a potom jerekao: "Jednog dana u ti otkriti vie".

    Muhamed Isa Davud

    57

    Ne, nego u ja cijelom svijetu, uz Allahovu pomo,otkriri istinu o tajanstvenom trokutu i drugim slinimnjemu, a ti zna da ja to mogu i umijem.

    Ree: "Stvar je upravo takva kako sije opiso".

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    58/127

    Logino daje takva. Dogaaj sa letom broj 19 je tajkoji je otkrio sluaj trokuta, a potom i druge nesreekoje su se dogodile kasnije.

    "Ta pojava je prisutna od davnina. Lovci iz ovih krajevauvijek su se bojali ui u tu zonu. U njoj su nestajali i najvei gusari koji su pokuavali tuda proi bez Iblisove dozvole".

    A daje li on dozvolu za prolazak?"Ponekad..."

    Zaueno sam rekao:A kako to?

    "Neki su od njega traili utoite govorei: Traimo utoiteod gospodara ovog mora, da nas zatiti od svih vidovaneprijateljstva', slino onome kako su arapi u doba dahilijetatraili utoite od dina, kada bi prolazili kroz nenaseljenedoline i pustinje. Takoer, ponekad se zadesi u avionu ili u

    brodu po neki sihirbaz koji ima veze i ugovore saejtanima..."

    A kako ti objanjava fiziki nestanak aviona ili broda?

    "Oni se ostavljaju u posebna Iblisova skladita... ili ih milioniejtana prikriju i zaklone".

    Ja znam da mi ti o ovome nee kazati potpunu istinu."Neu kazati vie od ovoga to sam ti rekao..."

    A ta ti misli o onima koji tvrde da postoje svemirskibrodovi, koji se povremeno javljaju, a koji stoje izatih nestanaka?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    59/127

    58Razgovor sa dinom muslimanom

    "A na ta cilja?"

    Neki misle da postoje odreena bia koja dolaze sadrugih planeta, te da oni, te stvari ine. To znai da jetrokut Bermuda centar gdje ta bia koja su razumna,vre neke probe, jesi si li ti ta od toga vidio?

    Din musliman ree: "Ja, dragom Allahu hvala, putujem nasve strane ve vie od stotinu godina, nikada i nigdje nisamvidio stvorenja s drugih planeta. to se tie trokuta Bermudeve sam ti otkrio o njemu neke tajne".

    Znai ti time priznaj e da mi ima jo novoga kazati?"Logino da imam", ree on, "samo su to tajne".

    Zar i za mene, nakon ovolikog povjeren]a i nakon tosam te zavolio u ime Allaha?

    "Zaklinjem se Velikim Allahom da i ja tebe volim u imeAllaha, i nisam se ugodnije osjeao u kui nijednog ovjekakao to sam u tvojoj".

    Rekoh:Zavolio tebe Allah d. u ije ime si ti naszavolio.

    Muhamed Isa Davud

    59

    JA VJERUJEM U POSTOJANJE DRUGIH

    RAZUMNIH BIA OSIM LJUDI, DINA I

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    60/127

    MELEKA

    Rekao sam mom prijatelju: Ja sam odanih koji vjerujuda postoji ivot i nekih drugih razumnih bia kao to

    je ivot ljudi, dina i meleka samo na nekoj drugojplaneti izvan Zemlje.

    "Ja ne poriem, Allah to zna najbolje, a ima li za to kakav dokaz?"

    To je intelektualni dokaz koji se u meni javio na temelju

    mog razmiljanja o Kur 'anu.

    "Iznesi ga ipoui i mene onome emu je tebe Allah pouio".

    Uzvieni Allah kae: "Allah je sedam nebesa i istotoliko zemalja stvorio; Njegovo nareenje na svese njih odnosi, a nek znate da je Allah kadar sve ida Allah znanjem Svojini sve obuhvata!" (Talak, 12.)

    O ovom je Ibnu Kesir u svom Tefsiru prenio od IbnuAbasa daje kazao: - Kada bi vam pojasnio njihovoznaenje vi bi ga negirali,- a nekom ovjeku je rekaoo znaenju: "i isto toliko zemalja ", ta misli da ti nekaem pa da malo sam razmisli? "

    "To znai da postoji jo sedam zemalja osim ove?", upita on.

    Da, rekoh. Na to upuuje sam ajet."Znai i na njima su stvorenja poput nas?"

    60Razgovor sa dinom muslimanom

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    61/127

    A je li to teko onome koji je sve iz nieg stvorio, nekaje Uzvien i Slavljen; "i zaista On moe kada netohoe, samo za to rekne "Budi"- i ono bude",a uz to

    imam i razumski dokaz.

    "Kakav?"

    Da li je logino da je onaj to je napravio EmpierState najvii neboder na svijetu koji ima 102 sprata,da gaje napravio samo zato da bi on sam stanovao u

    njemu, i to samo najednom njeovom spratu?

    "Ne, nije logino", ree on.

    Takoer je nelogino da bi Uzvieni Allah d. - kojije stvorio razna bia, o kojima mi i ne znamo, niti jena razum kadar da sve pojmi - sedam zemalja okojima Kur 'an govori, stvorio bez svrhe. Moda na

    njima ive bia koja su naprednija od nas i koja odnas daleko vie znaju. A ako to nije tako zato bi ondaPoslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, kako je odnjega preneseno kada bi htio da ude u neko nasiljegovorio: "Gospodaru sedam nebesa i onoga to onepokrivaju, i sedam zemalja i onoga to one na sebidre, i Gospodaru ejtana i onih koje oni zavode, i

    Gospodaru vjetrova i onoga to oni siju, mi od Tebetraimo dobro ovog naselja i njenih itelja, a traimood Tebe utoite i zatitu od zla ovog naselja, njenihitelja i zla svega stoje u njemu. "....21

    Ovo je dokaz odMuhammeda, Allah ga blagoslovio ispasio, da na ovih sedam zemalja postoji neto o emumi ne znamo, a Allah to opet najbolje zna.

    21 Zabiljeio ga je Taberanija sa senedom koji je pouzdan.

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    62/127

    Din ree: "Postoje li kakvi dokazi o kontaktu tih stvorenjapomou leteih tanjira sa ljudima?"

    Da, bilo je nekih sluajeva. Meutim, ja mislim da suto bili kontakti od strane nekih napredih dina potonjihov opis odgovara opisu dina. Veina njih jepatuljastog oblika, ili su izuzetno visoki, a ja znam dase dini mogu preobraziti u razne oblike pa i u dugake.Osim toga njihov miris im lii na sumpor ibice.

    Ovdje me je din musliman paljivo posmatrao, a potom

    rekao: "Da, da, taj opis i miris odgovaraju opisu i mirisudina".

    KOSMICKE LETJELICE I NEKI DETALJIO NJIMA

    Rekao sam mu: Uredu... Ja u tebi Mustafaproitati

    nekoliko detalja o njihovom izgledu ipokazau ti nekeslike, pa mi reci ta ti misli o tome.

    "Uz Allahovu pomo rei u ti istinu".

    Ovdje je pisac iznio svjedoenja nekoliko ljudi u Americi idrugim mjestima koji su vidjeli kako kau te vanzemaljce i

    detaljno ih opisali kako izgledaju i oni i njihovi letei tanjirikojima su dolazili. Potom sam mu pokazao kopije pisamakoja su oni ostavili tim ljudima, a na kojima je bio i njihovpeat. Nakon svega toga stoje uo i vidio ta pisma...

    Din musliman, kadaje sve to uo i vidio, rekao je:"Zaklinjem

    ti se Svevinjim Allahom, da su to bili dini. Ovo su peatidina, dobro ih poznajem, a dobro poznam i svoj narod. Svi ti

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    63/127

    62Razgovor sa dinom muslimanom

    vanzemaljci kako ih vi nazivate su, zapravo, dini ili ejtani, uto ni najmanje ne trebate imati sumnje".

    SNIMANJE TROKUTA BERMUDA

    Din musliman veli: "Kazau ti jednu novu vijest. Amerika,Engleska i Njemaka u saradnji nastoje da otkriju tajnu

    Bermuda. Oni su postavili novi satelit da snima ovo podrujei nikada nita nisu otkrili. Kai im da se bez potrebe nezamaraju. Drava koja se nalazi tamo je nevidljiva, ta dravaje po mnogo emu ispred njih i oni njene tajne ne mogudokuiti. Ona nema nikakve moi nad vama ukoliko sepokorite Uzvienom Allahu".

    Mnoge je od stanovnika tog podruja Allah uputio u

    islam.

    "Ja sam uvjeren kada bi musliman proao kroz to podrujeuei Kur'an, da mu nita ne bi mogao ni Iblis ni njegovavojska".

    Rekoh: Subhanallah! To je tano, Uzvieni Allah d.je istinu kazao:

    "Kada hoe da ui Kur'an, zatrai

    od Allaha zatitu od ejtana prokletog, on doistanema nikakve vlasti nad onima koji vjeruju i koji seu Gospodara svogpouzdaju; njegovaje vlastjedinonad onima koji njega za zatitnika uzimaju i kojidruge Allahu ravnini smatraju." (Nahl, 98.-100.)

    Buharija i Muslim prenose da je Allahov Poslanik,

    Allah ga blagoslovio i spasio, rekao Omeru b Hatabu:

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    64/127

    Muhamed IsaDavud 63

    "Sine Hatabov! Kada se ejtan s tobom susretne naputu on skrene drugim putem. "

    Ali prijatelju moj ko ode tamo on se ne vraa pa makarbio i musliman, ukoliko ne posjeduje opremu kojomse moe suprostaviti toj ogromnoj carevini na ijem jeelu lini Iblisov prijatelj.

    (Din je u tom momentu zautio, udno me je gledao, i nije prozborio ni rijei.)

    TROKUT FORMOZA... IIBLISOVAUPRAVA

    Rekao sam mom prijatelju:A ta misli o podrujukoje nazivaju "ejtanska jama" na Formozi? To jepodruje u vidu trokuta i nalikuje na Bermudski trokut.Nazivaju ga "ejtanskajama", a nalazi se na trougluFormozi"? Na njemu se deavaju potpuno iste stvarikao i naBermudima, ak su po nekima i gore.

    Din ree: "A je li to podruje gdje se spajaju dva mora?"

    D a, jeste. Nauno je dokazano, dae na tom podrujudodiruju tople i hladne morske struje!!!

    "Rei u ti jednu tajnu, koju e ljudi prvi put saznati".

    A koju?, upitah.

    "Sva podruja gdje se dodiriju dva mora, ili gdje se spaja

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    65/127

    64

    Razgovor sa dinom muslimanom

    toplo sa hladnim, su pogodna mj esta za Iblisove dvorce idvorcenjegovih ministara koje je onpostavio na odreene funkcije unjegovoj dravi ili carevini".

    Ima li to kakve veze sa znaenjem Muhammedovih,Allah ga blagoslovio i spasio, rijei kada je zabranioda se sjeda izmeu suneve svjetlosti i hlada, rekavidaje to mjesto gdje sjede ejtani, ili je to samo dodatnopojanjenje za ove Poslanikove smjernice?

    Din e na to smjeei se: "Ovo je blisko tome, ili ovo spada

    u to. ejtani svi odreda vole proturjenosti. Za njih jenajodabranije mjesto za sjedenje ono to je pola u hladu, apola u suncu, ili ono to je pola u hladnom, a pola u vruem".

    A zato te proturjenosti?

    "To je neto, to ljudi ne mogu da shvate, a dovoljno je da ti

    kaem daje u tome snaga i mo ejtana.

    A da li svi dini tu sjede?

    "Ne, nego samo ejtani. Iblisovo potomstvo se razlikuje aki po nainu sjedenja".

    Hoe li mi nabrojati Iblisovih dvanaest dvoraca?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    66/127

    "Nisu mi poznati, ali znam da mu je drava ogromana, danas Allah sauva od njega, njegove vojske, njihovog ludila injihovog prisustva".

    Uzvieni Allah d. kae: "Ko se boji Allaha dae mu izlaziz tekih situacija..."

    DINI

    njihov nain ivota, njihova mo, oblici i vrste

    enidba i udaja kod dina

    ivot dina je dosta slian prirodnom ivotu ljudi. Ikod njih postoji ljubav i mrnja, sloga i neslaganje, prijateljstvoi neprijateljstvo!!

    Njihova veselja se razlikujupo svojoj vanjtini, obiaju,a i po trokovima, izmeu jedne i druge klase, a razlikuju se odjedne porodice do druge i od jednog grada ili drave do druge.

    Polni odnos izmeu dina mukog i enskog pola jeisti kao i kod nas ljudi. I kod dina postoji erekcija, sperma,

    strast, tenja, ljubav, simpatija, osjeaj, koji se ni u emu nerazlikuju od ljudskih.

    66Razgovor sa dinom muslimanom

    TRUDNOA I RAANJE

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    67/127

    Odgovarajui na moja pitanja din kae: "Prva brana nokoddina je ista kao i kod ljudi. Osamljuju se mukarac i ena.Onjoj te noi oduzima nevinost koju joj je Allah d. stvorio kaoznak njenog djevianstva. ast i obraz u svijetu dina imajuogromnu vrij ednost kao i kod ljudi, ak moda i vie negokodljudi, iako ima tu i tamo i pokvarenih dinica''.

    U kojim godinama se enite?

    "Obino odmah nakon punoljetnosti. Preteno vrijeme zaenidbu u svijetu dina je od 170. do 200. godine. Vrijeme ido 250. godine se smatra blagovremenim. Poslije tog periodase smatra zakanjelim kao kod vas kad se neko oeni uetrdesetoj godini ili poslije toga".

    to se tie trudnoe i raanja, da li ene pri tomeosjeaju potekoe i bolove ili ne?

    "Normalno", ree on. "Rije je o stvorenju unutar stvorenja.Potekoe koje osjeaju nae trudnice su daleko vee iobimnije od potekoa koje osjeaju trudnice kod vas".

    Zato?, upitah.

    "Zbog toga", veli on, "to trudnoa kod dinica ne traje od 6do 9 mjeseci kao kod vaih ena. Kod njih trudnoa traje 15mjeseci. Nakon togperioda raa, i pri tome osjea stranebolove, posebno ako zna da u maternici dinice istovremeno

    bude od 7 do 9 djece. Naroito ukoliko se desi ono to vi

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    68/127

    Muhamed Isa Davud 67

    nazivate neoekivanim, kada dinica rodi i po 12 djeceodjedanput, i to i mukih i enskih".

    A doje li kod vas ene djecu?

    "Da," ree on. "Doje, isto kao i ene kod vas, s tom razlikom to dojenje dinskog djeteta traje, toliko koliko traje va cijeliivot. Novoroene kod dina dui period se ne mie i negovori,

    uglavnom samo spava".

    A poslije toga?

    "Poslije toga raste, ui, ide u kolu pa na fakultet, isto kao ikodvas. S tim to mi kod uenja imamo neto naprednije metode

    iprouavamo one znanosti koje odgovaraju potrebama dina.Nekiod nas studiraju medicinu, neki tehniku, neki knjievnost,nekiopet urnalistiku i novinarstvo itd. Potpuno isto kao i kodvas, stom razlikom to mi izuavamo samo ono to nam jepotrebno".

    BRAK IZMEU LJUDI I DZNA NIJE MOGUOSIM KAD A...

    Pitao sam svog prijatelja: ta kae na prie onih kojivele da postoji mogunost braka izmeu dina i ljudi?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    69/127

    "To je apsulumo nemogue. Radi se o sasvim razliitimstvorenjima. Dini imaju svoju prirodu, a ljudi svoju. Ako tonije tako zbog ega bi onda Uzvieni Allah d. rekao:"ijedanod dokaza Njegovih je to to za vas, od vrste vae, stvaraene da se uz njih smirite; i to izmeu vas uspotavlja ljubavi samilost..." (Rum, 21.)

    68Razgovor sa dinom muslimanom

    Ovaj velianstveni ajet odnosi se i na ljude i na dine.ovjek,prijaznost i smiraj nalazi samo kod ene od svoje vrste, a dinprijaznost i smiraj nalazi samo kod ene od svoje vrste".

    Postoje brojni sluajevi koji potvruju postojanjetakvog braka, ak se veli da je jedan od roditeljaBelkise bio od dina.

    "Vjeruj mi da brak izmeu dina i ljudi nije mogu, osim ujednom sluaju, a to je kada se din preobrazi u lik ovjeka,ili kada se dinica preobrazi u lik ene, a to su izuzetni iveoma rijetki sluajevi. Oni su ista fantazija. Na temelju

    izuzetaka se ne moe graditi stav. I da ti potvrdim, da bi sesmirio, ako se desi poneki sluaj braka, tu zaee apsolutnonije mogue, svejedno da li se tu radilo o muu dinu, od kojeg ena apsolutno ne moe zanijeti ili se radilo u muuovjeku, od kojeg dinica ne moe zanijeti".

    Kako to?

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom

    70/127

    "Zato to je sperma kod dina sasvim drugaija i od nje sene moe formirati dijete, a i maternica dinice je sasvimdrugaija od maternice ene".

    Onda to znai daje tvrdnja, da je jedan odBelkisinihroditelja bio din, neosnovana i netona?

    "Apsulutno, tu sumnje nema. Ljudska sperma u maternicidinice, mijenja svoju prirodu iz temelja, a takoer i spermadina u maternici ene. Da to nije tako, kako bi se kod dinaraali potomci koje se ne vide, a kod ljudi potomci koji sevide. Svako od njih ima svoju prirodu. Ovi su jedna vrstaBoijih stvorenja, a ti su, druga".

    Muhamed Isa Davud

    69

    KADA SE DOGAA PROSTITUCIJAEJTANA ILI DINA SA ENOM OD LJUDI?

    Pitao sam: A ta veli o Vjerovjesnikovom hadisu gdjekae: "Kada ovjek ima odnos sa enom, pa prije toga

    ne proui Bismillu, doe din i skupa s njim ima odnossa njegovom enom ".n

    "To je istina... i time je Vjerovjesnik, Allah ga blagoslovio ispasio, samo upozorio svakog pripadnika islama da se oddina pokvarenjaka ili ejtana moe zatiti uenjem Bismillekada hoe da stupi u spolni odnos sa svojom suprugom.

    Lijepo bi bilo kada bi u tom momentu kazao i ovo: 'Allahumoj odstrani od nas ejtana i odstrani ga od onoga to e

  • 5/21/2018 Razgovor Sa D inom Muslimanom