t4 e6-gismeros

16
PORTAFOLI MARTA GISMEROS PRAT

Upload: vasatrasgis

Post on 06-Jul-2015

39 views

Category:

Art & Photos


0 download

TRANSCRIPT

Page 1: T4 e6-gismeros

P O R T A F O L IMARTA GISMEROS PRAT

Page 2: T4 e6-gismeros

2

ÍNDEX

STATMENT

INTRODUCCIÓ

PROJECTES

PROYECCIÓN DE UNA CONDENA LIBERADORA

ÉS COSA DE PORCS

NÚVOLS

REPÓS DESPRÉS D’UN XOC

CURRÍCULUM VIATE

MAKING OF

3

4

5

7

8

10

11

14

Page 3: T4 e6-gismeros

32

STATEMENT

Aquest protafoli és un recull d’alguns dels projectes

que he realitzat al llarg del pri-mer curs i el segon del Grau de Belles Arts.

Pretén ser una mostra de les meves inquietuds i coneixe-ments sobfre om tractar les obres i els temes.

Page 4: T4 e6-gismeros

4

INTRODUCCIÓ

Aquest portafoli mostra una part dels mesu treballs artístics creats durant el primer i el segon any de Grau de Belles

arts. Vol ser una mostra dels projectes més representatius de la meva feina i de la meva manera de treballar.

Es tracten temes molt diversos, com pena, degradació, sen-timents personals com temes més d’interés social com la crítica a la humanitat. Però l’estil sempre segueix un mateix fil tot i que les tècniques que tracto són molt diferents.

Sol ser un tractament de les tècniques molt fosc i expressiu a la vegada amb uns dibuixos figuratius.

Page 5: T4 e6-gismeros

54

Proyección de una condena liberadora hace referencia

a la imagen(liberadora) pro-yectada sobre un cuerpo des-nudo.Se trata de unas imagenes con luz y esperanza que evo-can libertad contrapuesta con un cuerpo femenino desnudo que sale de la oscuridad tras-mitiendo pena, sufrimiento y pasión.

Nom:Técnica:Mides:Data:Tema:

Page 6: T4 e6-gismeros

6

Estas dos imágenes se re-lacionan mediante Body

art, la imagen liberadora es pintada en el cuerpo de la muchacha como señal de lucidez, como un cuerpo que a pesar de su dolor y tensión brota la vida y la Naturaleza.El proyecto trata de una serie de cuatro imágenes tratadas gráficamente como el Body art a través de fotomontaje, en las imágenes predomina la oscuridad y el cuerpo so-bresale de ésta buscando la luz.

Page 7: T4 e6-gismeros

76

Aquest projecte vol ser

una comparativa entre els porcs i els humans, una crítica

a la societat. Són dos olis molt foscos i amb colors apagats on la carn i la foscor són els que

dominen la superfície de la imatge.

.

Nom: És cosa de porcsTécnica: oli sobre telaMides:40x25Data: novembre 2014Tema: Crítica humanitat

Page 8: T4 e6-gismeros

8

Nom: NúvolsTécnica: FotografiaMides: VariablesData: juny 2013Tema: Natura, temps i moviment

Page 9: T4 e6-gismeros

98

Des del moment en que sortim a l’exterior estem exposats a un contacte visual amb el cel, ens transmet sensació d’immersió i recobriment, de protecció i tranquil•litat, és un feno-

men amb el que estem sempre, directament o indirectament, connectats.

El suau moviment dels núvols amb la llum de les diferents hores del dia és una cosa molt bo-nica de capturar i perpetuar en la fotografia i hi ha molts fotògrafs que ja ho han fet. En aquest treball m’he basat en la meteorologia d’un dia. Des de les 6 del matí on el sol aparegué entre densos núvols i es podia filtrar la llum rosada de la matinada passant per un núvol negre de turmenta que tapà tota la llum del sol fins a veure’s les clarianes de la llum i finalment un cel blau i net.

El que m’ha interessat captar són els canvis de color per els que ha passat el cel gràcies a els núvols i la llum del sol.

Page 10: T4 e6-gismeros

10

Nom: Repós després d’un xocTécnica: FotografiaMides: VariablesData: febrer de 2013Tema: Tranquil·litat i repós

Aquesta imatge és molt repre-sentativa per mi. És el record

d’una etapa dura, en que vaig fo-tografiar el peu de la meva mare en el llit de l’hospital després de tenir un fort accident.

La imatge del seu peu reposant sobre els llençols blancs de l’hospital va ser la més present en el meu cap durant més de mig any, en el qual visitava cada dia la meva mare.

Una fotografia de tons rosats amb una vista molts definida de les arrugues del peu.

Page 11: T4 e6-gismeros

1110

MARTA GISMEROS PRAT

24 d’octubre de 1994

Riells i Viabea

Girona

CURRÍCULUM ARTÍSTIC

1.1 a cum sit volorestem

Essere dolorpo repellis simusam culles aut et rerovid emquide-rum, acium iliate exeribus minciet volum di omnienimet volup-

tatque sum vendele ctectem.

Nam cus, quis doluptiaspel earumqu ossequis essunt arit abora corume vitame nonsequi ut hillit moluptatio. Occus, evel inveIl ex-ceper natur? Ra sim esectur, quame sequo elitem estiuntur aut etus, si nimusam, odist, qui occusdae veliaecearum quaeperum nos as provitat que quat il il el ea et iuscim repta doles et mos auda parum quibus excest ut rem faccabo. Nempos sitatur mi, omni reseditiorit ped eictur aut quodit, optae volorem liquam que sae. Itatatur? Dest, nost verum qui nulparum cullore pelluptur ac-

Page 12: T4 e6-gismeros

12

1.2. Quation porestiussit

Volore experum quam, inctemp orporibus magnis vendit quati doluptas int perrorior mo-lectu sdanimil min earumendia doluptias di ut aut aliquatius ero volescidio. Sunt omnihil

maiorio. Equi con conseque renia etur atassum volorenda sequid eum quam que reptas duci doluptate vel moleste mquaspis conseribus.

març 2009-agost 2009 Vit la culla derrovit voluptaturis quid eturit.

2010-2012 Vel ium rectia ini bea vellant fugia as dellitios explisciat.

Juny 2012-abril 2013 Busa pedit officit dolore quae nonse laut officit asperum hicil molo-rum velectas idisquae ipsunt.

Fera sam lic temque aut exceriatur? Quis audi dolo temped que rehenissit volor sam, voll

Page 13: T4 e6-gismeros

1312

2.1. Consequam aut des ium quat acepeli

2010-2012 Assinti dollupt atectum expe vel int lit a sus nus:

Henienes evenis molupidebis et, ommoles editatem. Ut ped quideni eniminus, cum re prepuditati ut ma ad es delent et esci dunt ipicientios accus essusci llaborum eror atis eribus, simus reraepratem earit aliqui nihitatem etum int lab iliat utat exeruptatia dolup-tatium voluptae nia aperese dignian dicidel ipsamen torecep taturep tiatem faces corese commolent officiet officiis sanisin veligni endania estio. Nam fuga. Facersperis corecae. VidNum nemporendunt ute natint.

2012-2014 Dolum quam que re sam sim qui volorae pelibeatia:

Vento dita nime consequunte mos et untia sum endestium eumque in nam quo maio-rumquid est utem sitio totatur, seque dolupta erunden dandici libera dolupta essimin-tiunt dolluptas simpos isit optur? Bus ditia voluptio. Et acim quiant idita qui ommoluptat reped ut laceate magnimi, volenis maio maximilla volut voluptibus dolorion nonserion reperibus deleniet latur autati reribus.

Page 14: T4 e6-gismeros

14

Page 15: T4 e6-gismeros

1514

Page 16: T4 e6-gismeros

16116